شناسهٔ خبر: 41939 - سرویس استان‌ها

مدیرساختمان و مسکن راه و شهرسازی کردستان خبر داد:

افتتاح ۲۰۰۰ واحد مسکن مهرکردستان در هفته دولت

جلسه مدیر ساختمان و مسکن اداره‌کل راه و شهرسازی کردستان گفت: از ۸۶۳۶ واحد مسکن مهر تحویل نشده درکردستان ۴۴۰۰ واحد به مرحله اتمام نازک‌کاری رسیده که از این میزان ۲۰۰۰ واحد آن در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی کردستان، شورای مسکن استان به ریاست معاون عمرانی استاندار برای بررسی وضعیت پروژه‌های مسکن مهر تشکیل جلسه داد.

این جلسه در دفتر معاون عمرانی وبا حضور اعضا وبا دستور جلسه پیگیری مصوبات جلسات قبلی، بررسی خدمات زیربنایی دستگاه‌های خدمات‌رسان، آخرین وضعیت ۱۷۲۸ واحد پروژه دگایران وبررسی وضعیت پروژه۱۱۲۰ واحدی فاز سه بهاران تشکیل شد.

در ابتدای جلسه، خسرو ویسی، مدیر ساختمان ومسکن راه وشهر سازی کردستان گفت: قرار دادهای مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار وکمتر از ۲۵ هزار نفر ۳۸ هزار و ۶۵۶ واحد بوده که حدود ۳۰ هزار و ۲۳ واحد تحویل شده است.

وی ادامه داد: از ۸۶۳۶  واحد تحویل نشده نیز ۴۴۰۰ واحد  به مرحله اتمام نازک‌کاری  رسیده که از این میزان ۲۰۰۰ واحد آن در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید. همچنین امیدواریم مابقی واحدها تا پایان سال به بهره‌برداری برسند.