شناسهٔ خبر: 42014 - سرویس استان‌ها

بازدید پزشكيان از بیمارستان در حال احداث ۶۴ تختخوابی آذرشهر

بازدید نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی از بیمارستان در حال احداث ۶۴ تختخوابی آذرشهر بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، مسعود پزشکیان نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی از بیمارستان در حال احداث ۶۴ تختخوابی آذرشهر بازدید به عمل آورد.

بنابراین گزارش، در این بازدید که فرماندار و بخشدار بخش مرکزی آذرشهر و رئیس شبکه بهداشت و رئیس اداره راه و شهرسازی نیز وی را همراهی می‌کردند، پزشکیان ضمن بازدید از تمامی طبقات و واحدهای در حال احداث، از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه و مشکلات موجود قرار گرفت.

 سپس جلسه‌ای با حضور مسئولان حاضر در محل دفتر پروژه برگزار شد، در این جلسه مشاور و پیمانکار پروژه، با اعلام اینکه در حال حاضر مبلغ ۹ میلیارد تومان مطالبه پیمانکار می‌باشد خواستار حل مشکل مالی پروژه جهت جلوگیری از توقف عملیات اجرایی شدند.

همچنین مؤذن پور سرپرست اداره راه و شهرسازی آذرشهر ضمن تشکر از عنایت ویژه نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی به این پروژه، با بیان اینکه مکاتبات صورت گرفته توسط این اداره، اداره کل و همچنین پیگیری‌های فرماندار در جهت حل مشکل مالی پروژه، متأسفانه تا به حال نتیجه‌ای حاصل نشده است، از ایشان خواست تا با پیگیری ویژه از شخص مقام عالی وزارت در جهت رفع مشکل مالی پروژه گام اساسی برداشته شود.