شناسهٔ خبر: 42095 - سرویس استان‌ها

پیش از فرارسیدن اربعین انجام می‌شود:

رفع گره‌های ترافیکی محور ایلام-مهران

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: گره‌های ترافیکی محور ایلام- مهران تا پیش از فرارسیدن اربعین امسال رفع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام، سیدکمال الدین میرجعفریان مدیرکل راه و شهرسازی استان در بازدید از محور ایلام- مهران ضمن تأکید بر تسریع در اجرای پروژه‌های چهارخطه محور ایلام- مهران بر رفع گره‌های ترافیکی این محور تأکید کرد.

میرجعفریان با اشاره به اینکه در کل محور ایلام مهران عملیات راه سازی در جریان است گفت: برنامه اداره کل راه و شهرسازی تا اربعین سال جاری این است که حدود ۳۰ کیلومتر این محور چهارخطه شده و زیر بار ترافیک برود و نقاط حساس (قوس‌های قائم و پیچ‌های پرحادثه) حذف گردد.

وی افزود: هم‌اکنون سه شرکت پیمانکاری در سه قطعه این محور مشغول عملیات چهارخطه کردن این محور هستند و برای این منظور عملیات‌ عظیم خاک‌برداری، خاک‌ریزی، تعریض و احداث پل‌های بزرگ و کوچک، حفر تونل، احداث دیوار محافظ، زیرسازی و آسفالت و... در جای‌جای این محور قابل‌مشاهده است و سعی و تلاش همه مجموعه راه و شهرسازی و شرکت‌های پیمانکار این است که طبق برنامه بزرگراه ایلام- مهران به بهره‌برداری برسد.