شناسهٔ خبر: 42099 - سرویس استان‌ها

با صدور بیانیه‌ای اعلام شد:

انجمن شركت‌های حمل ونقل بین‌المللی سیستان و بلوچستان خواستار حضور آخوندی در کابینه دولت دوزادهم شد

عکس ترکیبی انجمن شركت‌های حمل ونقل بین‌المللی سیستان و بلوچستان طی بیانیه‌ای حمایت خود از عملکرد وزارت راه و شهرسازی در چارچوب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در دولت یازدهم را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی انجمن شركت‌های حمل ونقل بین‌المللی سیستان و بلوچستان ضمن تشكر از افكار مدبرانه و اقدامات ارزشمند و جاودانه جناب آقای آخوندی و تیم مدیریتی وزارت راه و شهرسازی طی ۴ سال گذشته حمایت خود را عملکرد این وزارتخانه در دولت یازدهم اعلام کرد.

در این بیانیه آمده است:

امروزه بخش حمل ونقل از جمله بخش‌های زیربنایی اقتصاد در جامعه است كه علاوه بر متاثر نمودن فرآیندهای توسعه اقتصادی كشور موجب تغییر و تحول می‌شود. حمل ونقل، رابط میان بازارهای مصرف، مشابه پایه‌های پلی است كه بخش‌های مختلف جامعه با عبور از روی آن، به سوی توسعه و تعالی در حركتند. حمل ونقل در انقلاب اسلامی ایران، دورانی پرفراز و نشیبی را طی نموده كه ویژگی اصلی آن عزم راسخ و تلاش افزون‌تر برای دستیابی به جایگاهی والاتر و فرداهای بهتر است.

وزارت راه و شهرسازی به عنوان متولی حمل ونقل در كشور در چند ساله اخیر با تدبیرهای مدبرانه جناب آقای دكتر آخوندی با شناسائی و دعوت از افراد متعهد و متخصص، و گماردن آن‌ها در سمت‌های حساس مدیریتی در سازمان‌های تخصصی جاده‌ای، ریلی، هوائی و دریایی و شركت‌های متعدد تخصصی عزمی نوین را ایجاد نمودند تا برای توسعه حوزه ماموریت و مسئولیتشان برای به روز كردن و كارآمد ساختن حوزه‌های مختلف حمل ونقل و در مسیر تحقق پیشرفت كشور، از سرمایه عظیم بخش خصوصی فعال در این زمینه استفاده بهینه و شایسته نمایند.

اعتقاد داریم كه در این برهه زمانی پس از برجام و حضور فعال بزرگان حمل ونقل دنیا در بنادر ایران و حضور فعالانه سرمایه‌گذاران خارجی در بنادر چابهار و بخش‌های جاده‌ای، ریل و هوائی كشور هرگونه تغییر و تحولی در وزارتخانه مهم و زیربنایی كشور باعث توقف پروژه‌های مهم و راهگشای كشور و خسران جبران ناپذیر به بدنهوزارت راه و شهرسازی و سرمایه‌های زیربنائی كشور خواهد بود.

لذا از نمایندگان محترم مردم ایران در خانه ملت استدعا داریم برای نیل به اهداف والای جمهوری اسلامی ایران و افق تدوین شده در چارچوب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری و فازغ از هرگونه سلیقه و گرایش، ضمن تشكر از افكار مدبرانه و اقدامات ارزشمند و جاودانه جناب آقای آخوندی و تیم مدیریتی وزارت راه و شهرسازی، ایشان در مقام وزارت راه و شهرسازی رای اعتماد و حمایت خود را از وزیر محترم در این وزارتخانه مهم اعلام می‌داریم./