شناسهٔ خبر: 42101 - سرویس هوایی

محمدرضا رضایی مطرح کرد:

جزئیات حضور آخوندی در کمیسیون عمران مجلس/ تشریح عملکرد مثبت وزارت راه و شهرسازی در حوزه حمل و نقل به ویژه هوایی و جاده‌ای

حضور وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور عباس آخوندی در جلسه کمیسیون عمران مجلس گفت: توسعه فرودگاه ها و همچنین ایمن سازی جاده ها در چهار سال گذشته روند خوبی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور عباس آخوندی در جلسه کمیسیون عمران مجلس گفت: وزیر راه و شهرسازی برای ارایه گزارش عملکرد خود در چهار سال گذشته و چهار سال پیش رو میهمان این کمیسیون بود.

محمدرضا رضایی با بیان این که طبق بررسی های صورت گرفته در چهار سال گذشته عملکرد وزارت راه و شهرسازی در حوزه حمل و نقل به ویژه هوایی و جاده ای مثبت بوده است، افزود: توسعه فرودگاه ها و همچنین ایمن سازی جاده ها در چهار سال گذشته روند خوبی داشته است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توسعه فعالیت ها در حوزه بنادر در چهار سال گذشته تصریح کرد: عملکرد مثبت وزیر در این حوزه ها دلیل محکمی برای اقناع و ارایه رای اعتماد مجدد به وی است.

رضایی درباره حوزه مسکن گفت: در این جلسه مقرر شد وزیر راه و شهرسازی با جدیت بیشتر به موضوع مسکن پرداخته و اجرایی شدن بحث طرح جامع مسکن و مسکن اجتماعی را در دستور کار خود قرار دهد و موضوع دیگر بحث آیین نامه سازمان نظام مهندسی بود زیرا این موضوع نیز دغدغه نمایندگان بوده است.