شناسهٔ خبر: 42181 - سرویس استان‌ها

در بازدید معاون عمرانی استانداری ایلام و مدیرکل راه وشهرسازی استان صورت گرفت:

بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های راه‌سازی و ساختمان‌های عمومی و دولتی شهرستان بدره

میر جعفریان آخرین وضعیت پروژه‌های راه‌سازی و ساختمان‌های عمومی و دولتی شهرستان بدره در بازدید معاون عمرانی استانداری ایلام، مدیرکل راه وشهرسازی استان و فرماندار شهرستان بدره مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان ایلام، در این بازدید پروژه‌های راه‌سازی واریانت چشمه شیرین و بدره- قاضی خان و پروژه‌های ساختمان‌های کتابخانه عمومی بدره و بخشداری چشمه شیرین مورد بازدید قرار گرفتند.

سیدکمال الدین میرجعفریان مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام در این بازدیدها گفت: واریانت چشمه شیرین در هفته دولت سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید، این واریانت چند پیچ پرحادثه محور ایلام- دره شهر را حذف می‌کند، برای احداث این واریانت ۳ و نیم کیلومتری ۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

میرجعفریان در خصوص پروژه قاضی خان – بدره گفت: این پروژه محور ارتباطی شمال استان به جنوب استان می‌باشد که شهرستان‌های چرداول و سیروان را به شهرستان‌های بدره- دره شهر- آبدانان – دهلران متصل می‌کند و در آینده می‌تواند به عنوان یک محور مهم ارتباطی استان‌های کرمانشاه به خوزستان باشد. مراحل خاک‌برداری و خاک‌ریزی و احداث پل بزرگ جابر و سایر پل‌های این پروژه در حال اتمام بوده و ۷ کیلومتر از مسیر از سمت سیروان تکمیل شده است و به زودی عملیات حفاری تونل ۲۵۰ متری این مسیر نیز آغاز خواهد شد.

وی در خصوص پروژه‌های ساختمانی عمومی و دولتی دره شهر افزود: ساختمان بخشداری چشمه شیرین و کتابخانه عمومی بدره نیز حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تلاش خواهد شد تا هر چه زودتر این ساختمان‌ها تکمیل گردند.

پولادی معاون امور عمرانی استانداری ایلام نیز در این بازدید گفت: احداث پروژه‌های راه‌سازی مخصوصاً پروژه قاضی خان- بدره باعث تحول مهمی در شهرستان‌های سیروان و بدره خواهد شد و سعی مجموعه مسئولین استان تأمین اعتبار پروژه‌های عمرانی و بهره‌برداری هر چه زودتر از این پروژه‌هاست.