شناسهٔ خبر: 42215 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی عنوان کرد:

احداث راه‌های ایمن در شاکله فعالیت‌های اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی

ابراهیم مبارک قدم ریشه‌یابی مشکلات ایمنی جاده‌ها و احداث راه‌های ایمن در اولویت برنامه‌های کاری اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در دیدار رئیس پلیس‌راه استان بر بازنگری در روند شناسایی نقاط پرتصادف در جاده‌های استان تأکید کرد.

ابراهیم مبارک قدم با بیان اینکه تعداد نقاط پرتصادف شاخص برجسته‌ای در توزیع منابع مالی برای ایمن‌سازی محورهای ارتباطی محسوب می‌شود، گفت: نقاط پرتصادف به نقاطی گفته می‌شود که تعداد تصادفات از میانگین استانی در جاده‌ها بالاتر است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی خواستار ترویج فرهنگ صحیح رانندگی شد و افزود: ایمنی جاده، کیفیت خودرو و از همه مهم‌تر نحوه صحیح رانندگی سه رکن اصلی حل مسئله تصادفات به شمار می‌رود و مسئولت کاهش تصادفات جاده‌ای بر عهده همگان است.

رئیس پلیس‌راه آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار از برگزاری همایش راهوران محله در هفته نیروی انتظامی خبر داد و گفت: همایش راهوران محله به مناسبت گرامیدشت هفته نیروی انتظامی در مهرماه امسال در راستای تجلیل از تلاش‌های دهیاران و راهوران محله استان برگزار می‌شود.

علی فرمانی ادامه داد: در این همایش با اهدای لوح سپاس از فعالان عرصه افزایش ایمنی جاده‌ها به عنوان نمونه ترافیکی قدردانی می‌شود.