شناسهٔ خبر: 42300 - سرویس وزارتی

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی به حوزه حمل و نقل و شهرسازی نگاه استراتژیک دارد/ عملکرد آخوندی علی‌رغم محدودیت‌های مالی و حاشیه‌سا‌زی‌ها مثبت است/ وزارت راه و شهرسازی توجه ویژه‌ای به موضوع حاشیه‌نشینی دارد

علی نجفی عضو هیات‌رئیسه کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آخوندی به حوزه حمل و نقل و شهرسازی نگاه استراتژیک دارد،گفت: عملکرد آخوندی را به‌رغم محدودیت‌های مالی و حاشیه‌سازی‌ها علیه وی، مثبت می‌دانم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی نجفی درباره احتمال ابقای عباس آخوندی در وزارت راه و شهرسازی دولت دوازدهم اظهار داشت: آخوندی به حوزه حمل و نقل، ترانزیت و شهرسازی نگاه راهبردی دارد. یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اخوندی در حوزه حمل و نقل و مسکن، شهرسازی ریل پایه است که مفهوم و ایده جدیدی در حوزه پیوند حمل و نقل و شهرسازی محسوب می شود.

‎وی ادامه داد: البته برای اجرایی شدن این ایده نیاز به برنامه‌ریزی جامع و تامین اعتبار مناسب است.

‎ این نماینده مجلس به ایلنا، گفت: از دیگر موضوعاتی که مورد توجه وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته بحث حاشیه نشیی است.

‎نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به اینکه وزارت راه و شهرسازی در چهار سال گذشته با محدودیت منابع و بودجه عمرانی شدیدی روبرو بوده است در کنار این موضوعات مشکلات حاشیه های زیادی برای وی ایجاد کردند اما با این وجود آخوندی عملکرد مثبتی داشتند و من فکر نمی‌کنم که در روز رای اعتماد ایشان مشکلی داشته باشند.

‎نجفی  افزود: رای من به ایشان مثبت است و تلاش خواهم کرد که دیگر نمایندگان نیز برای یک دوره چهارساله دیگر به ایشان رای اعتماد دهند.