شناسهٔ خبر: 42432 - سرویس استان‌ها

سرپرست اداره راه و شهرسازی فاروج خبر داد:

استقبال فرماندار فاروج از پیشنهاد مشاوره و تعاملات مهندسی در ساماندهی فضاهای اداری شهرستان

جلسه سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان فاروج خراسان شمالی از نشست فرماندار فاروج و مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، زین‌العابدین ابراهیمی سرپرست اداره راه و شهرسازی فاروج گفت: مهندس رجائی نیا فرماندار فاروج از پیشنهاد مشاوره و تعاملات فنی و مهندسی اداره کل راه و شهرسازی مبنی بر ساماندهی فضاهای اداری شهرستان فاروج استقبال کرد.

وی اظهار داشت: در این نشست، علیمردانی پس از معرفی رسالت و پتانسیل مدیریت فنی و اجرایی در امور فنی و مهندسی و ساماندهی فضاهای اداری خواستار تعامل بیشتر در این امر مهم شد.

ابراهیمی عنوان کرد: فرماندار محترم بر موضوع تعیین تکلیف فضاهای اداری با دیدگاه کاهش هزینه‌های ادارات تأکید نموده و این امر را مستلزم عزمی جدی در ساختار سازی و پررنگ نمودن کمیته‌های فضای اداری در سطح شهرستان‌های استان دانست.  

سرپرست اداره راه و شهرسازی فاروج تصریح کرد: بنا به نظر مهندس رجائی نیا و تأیید مهندس علیمردانی، مصوبات این کارگروه و کمیته‌های زیرمجموعه، تصمیم‌گیرنده در تصویب طرح‌های شهری، ساماندهی و ساخت و ساز ساختمان‌های اداری و فضاهای عمومی شهر است که تأثیر مستقیم در شیوه زندگی مردم دارد.