شناسهٔ خبر: 42551 - سرویس استان‌ها

در هفته دولت انجام می‌شود:

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱ پروژه عمران و بهسازی شهری در جنوب سیستان و بلوچستان

آسفالت در هفته دولت امسال ۱۱ پروژه در بخش عمران و بهسازی شهری توسط راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر، ایوب کرد مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: در هفته دولت ۱۱ پروژه در بخش عمران و بهسازی شهری در شهرهای جنوب استان از جمله چابهار، کنارک و ایرانشهر کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

کرد بیان کرد: از جمله طرح‌های عمرانی ما در بخش بهسازی آسفالت معابر، فرهنگی ورزشی، توسعه شبکه آب شهری، بوستان محلی و تأمین روشنایی است.

وی افزود: آسفالت معابر محله کمب، احداث زمین چمن مصنوعی کمب و احداث زمین چمن مصنوعی مرادآباد در شهر چابهار آسفالت معابر نظرآباد، بهسازی و خاک‌ریزی معابر نظرآباد و تأمین روشنایی معابر چادران در شهرستان کنارک و بهسازی معابر و جدول‌گذاری محله فرهنگ و اسدآباد، بهسازی آسفالت معابر محله گندمکان و سردرگاه و توسعه شبکه آب فرهنگ و اسدآباد و احداث بوستان محلی غریب آباد شهرستان ایرانشهر از جمله پروژه‌های بخش عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر در هفته دولت است.

این مسئول بیان کرد: در مجموع ۲۲ میلیارد ۹۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی برای کلنگ‌زنی و افتتاح این پروژه‌ها پیش‌بینی شده است و همچنین نیز در مجموع ۵ هزار و ۴۵۰ خانوار با جمعیت ۲۸ هزار و ۲۵۰ نفر از این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.