شناسهٔ خبر: 42552 - سرویس استان‌ها

همزمان با دومین روز از هفته دولت صورت گرفت:

افتتاح و کلنگ‌زنی ۴ پروژه بازآفرینی در شهرستان دوگنبدان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی

افتتاح همزمان با سفر معاون وزیر راه و شهرسازی در دومین روز از هفته دولت به استان کهگیلویه و بویر احمد ۴ پروژه بازآفرینی در شهرستان دو گنبدان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمدسعید ایزدی معاون وزير راه و شهرسازی و مديرعامل شركت عمران و بهسازي شهري ايران به همراه نماينده شهرستان گچساران و باشت در مجلس شوراي اسلامي، مديركل راه وشهرسازي استان كهگيلويه وبويراحمد ،عضو محترم هيات مديره شركت مادر تخصصي، معاون سياسي و انتظامي استانداري و تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی از پروژه‌های انجام شده در حوزه عمران و بهسازی در محلات هدف گچساران  و دوگنبدان بازدید و از نزدیک در جریان عملیات اجرایی طرح‌ها قرار گرفت.

در این سفر همچنین که همزمان با دومین روز از هفته دولت انجام گرفت دو پروژه پارک ۱۰۸ و مرکز دارالقران خیرین واقع در بافت قدیمی شهرستان دوگنبدان افتتاح و ۲ پروژه دیگر پردیس سینمایی پارس و عملیات اجرایی ساماندهی خیابان بلادیان در این شهرستان کلنگ‌زنی و آغاز شد.

براساس گزارش ارائه شده در این سفر مجموع اعتبار هزینه شده برای پروژه‌های افتتاحی و درنظرگرفته برای طرح‌های کلنگ‌زنی شده برابر با ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه به استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از ساخت و سازهای پروژه‌های خودمالکی انجام شده در محلات هدف شهرستان دو گنبدان بازدید و از نزدیک با ساکنان این مناطق به گفتگو پرداخت./