شناسهٔ خبر: 42573 - سرویس استان‌ها

در هفته دولت انجام شد:

اختصاص ۵۶ میلیارد ریال یارانه برای افتتاح پروژه‌های مسکن مهر استان تهران

مسکن مهر استان تهران مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی تهران از افتتاح پروژه‌های روبنایی و پایان پروژه ۴۸۰ واحدی مسکن مهر پیشوا خبر داد و یارانه هزینه شده برای پروژه‌های مذکور را بالغ بر ۵۶ میلیارد ریال عنوان کرد، این در حالیست که کلانتری مسکن مهر امام رضا (ع) گیلاوند با حضور فرماندهی انتظامی شرق استان تهران کلنگ‌زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، پرویز فیروز گفت: در هفته دولت امسال ۴ مدرسه در شهرستان‌های رباط‌کریم، پاکدشت و شهریار در مجموع با ۷۰ کلاس درس به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: همچنین دو کلانتری در مساکن مهر پیشوا و پاکدشت افتتاح خواهد شد.

فیروز در ادامه گفت: پروژه ۴۸۰ واحدی مسکن مهر امام رضا (ع) شهرستان پیشوا نیز به پایان رسیده که در فرصت مقتضی به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران همچنین از کلنگ‌زنی کلانتری گیلاوند شهرستان دماوند در آغازین روز از هفته دولت امسال خبر داد.

محمد رنجبر رئیس اداره راه و شهرسازی دماوند در مراسم کلنگ‌زنی پروژه مذکور گفت: با حضور تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان امسال خدمات زیربنایی و روبنایی سایت مسکن مهر گیلاوند را به اتمام خواهیم رساند.

وی افزود: کلانتری این سایت ظرف مدت ۷ ماه ساخته و تحویل ساکنین خواهد شد.

لازم به ذکر است کلانتری مسکن مهر امام رضا (ع) در زمینی به مساحت ۱۱۵۳ مترمربع با زیربنای ۳۷۸ متر در یک طبقه با سازه‌ای بتنی احداث خواهد شد.