شناسهٔ خبر: 42607 - سرویس بنادر و دریانوردی

همزمان با هفته دولت انجام می‌شود:

ارائه دستاوردها و موفقیت‌های بندر امام خمینی (ره) در نمایشگاه هفتهٔ دولت

نمایشگاه بندر امام خمینی (ره) ضمن مشارکت فعالانه در نمایشگاه معرفی دستاوردهای دولت، عملکرد موفقیت‌آمیز خود را در حوزه خدمات دریایی و بندری در معرض دید مردم قرار می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، در جریان برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دولت یازدهم در خوزستان که با شعار توسعه استان و با محوریت ایجاد روحیه نشاط در مردم از چهارم لغایت هشتم شهریورماه ۹۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های اهواز برگزار می‌شود، مجتمع بندری امام خمینی (ره) ضمن مشارکت فعالانه در این نمایشگاه، دستاوردهای خود را در حوزهٔ خدمات دریایی و بندری در معرض دید عموم مردم قرار می‌دهد.

در آیین گشایش این نمایشگاه، دکتر عالمی نیسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان ضمن حضور در غرفهٔ بندر امام خمینی (ره) از مشارکت فعالانه این مجتمع بزرگ بندری طی این نمایشگاه تشکر کرد.

یادآور می‌شود در ایام برگزاری این نمایشگاه که از ساعت ۱۹ الی ۲۴ در سالن خلیج‌فارس ادامه دارد، کارشناسان بازرگانی و سرمایه‌گذاری و روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان پاسخگوی سؤالات بازدیدکنندگان در خصوص ویژگی‌ها، مزیت‌ها و عملکرد این مجتمع بزرگ بندری کشور در حوزه دریایی و بندری می‌باشند.