شناسهٔ خبر: 4274 - سرویس پربحث‌ترین اخبار

عضو کمیسیون عمران مجلس: مسکن مهر طرح ضعیفی بود / در زمان اجرا به هیچ وجه به بحث زیرساخت‌ها توجه نشد

 مسكن مهر نماینده مردم ساری در مجلس گفت: در ارتباط با مسکن مهر باید بگویم که این طرح، ضعیف بود چرا که در زمان اجرای این طرح به هیچ وجه به بحث زیرساخت‌های مسکن مهر توجه نشده بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محمد داماد، در پاسخ به این سئوال فارس که آیا بحث استیضاح آخوندی وزیر راه و شهرسازی صحت دارد گفت: بحث استیضاح وزیر راه و شهرسازی را بنده به عنوان عضو کمیسیون عمران مجلس نشنیده‌ام و اگر این موضوع که تاکنون مطرح نشده علنی مطرح شود بنده مخالف استیضاح هستم.

وی افزود: دلیل مخالفت بنده با استیضاح حداقل در بخش مسکن این است که وزیر راه و شهرسازی تلاش دارد مسکن مهر روی زمین مانده را که دارای اشکالات فراوانی است مرتفع کند.

نماینده مردم ساری در مجلس گفت: در ارتباط با مسکن مهر باید بگویم که این طرح،ضعیف بود چرا که در زمان اجرای این طرح به هیچ وجه به بحث زیرساخت‌های مسکن مهر توجه نشده بود.

نماینده مردم ساری در مجلس با تأکید بر اینکه مردم قرار است در این واحدهای مسکونی سکونت کنند و درست است که از لحاظ مالی وضعیت خوبی ندارند اما حق حیات دارند، اظهار داشت: در تأیید اینکه در طرح مسکن مهر به زیرساخت‌ها هیچ توجهی نشده است باید بگویم که به عنوان مثال در حال حاضر در شهر ساری 300 لیتر بر ثانیه آب کمبود داریم حال اگر 2 هزار واحد مسکونی بخواهد احداث شود پس این کمبود آب بیشتر خواهد شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: پس افرادی که در آن زمان کلنگ احداث مسکن مهر را بر زمین زده‌اند باید فکر تأمین منابع مالی و اجرای زیرساخت‌های مسکن مهر را می‌کردند.

دامادی افزود: به هر حال وزیر راه و شهرسازی در زمانی که این پست را پذیرفتند حتما برای این مسائل فکری کرد‌ه‌اند اما اینکه بگوییم باید وزیر را استیضاح کنیم مشکلی را حل نمی‌کند و به صلاح نیز نخواهد بود.