شناسهٔ خبر: 42762 - سرویس استان‌ها

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت؛

کلنگ احداث ساختمان فرمانداری شهرستان آوج در استان قزوین به زمین خورد

کلنگ زنی مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از کلنگ‌زنی پروژه احداث ساختمان اصلی و جانبی فرمانداری شهرستان آوج با حضور دکتر حبیبی معاون اقتصادی و توسعه منابع استاندار به مناسبت گرامیداشت هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، محمدحسین حاج میرصادقی در این مراسم که در آن جمعی از مدیران و مسئولین محلی از جمله فرماندار شهرستان آوج نیز حضور داشتند گفت: اعتبار برآورد شده برای انجام این پروژه در حدود چهارده میلیارد و پانصد میلیون ریال است.

مدیر فنی و اجرایی این اداره کل بیان کرد: این ساختمان در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع احداث خواهد شد که مساحت ساختمان اصلی آن ۲۱۳۷ مترمربع، ساختمان نگهبانی ۳۹.۹ مترمربع، ساختمان مهمانسرا ۱۸۴ مترمربع و ساختمان محل اقامت فرماندار نیز به مساحت ۱۸۴ مترمربع خواهد بود.

حاجی میر صادقی افزود: زیربنای کل این مجموعه ۲۵۵۰ مترمربع و دیوارکشی محوطه آن نیز ۱۴۰ متر طول خواهد داشت.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این ساختمان تحت نظارت عالیه ناظران و کارشناسان مدیریت فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین احداث خواهد شد، گفت: ساختمان اصلی این مجموعه در سه طبقه شامل زیرزمین همکف و طبقه اول می‌باشد که همه ساختمان‌ها به صورت سازه اسکلت بتنی ویژه با دیوارهای برشی طراحی شده است.

حاج میرصادقی در پایان یادآور شد: قرارداد اجرای این پروژه با مبلغ چهارده میلیارد و پانصد میلیون ریال و به مدت ۱۸ ماه منعقد گردیده است.