شناسهٔ خبر: 42764 - سرویس استان‌ها

در هفته دولت انجام شد:

افتتاح ۱۱۸ واحد مسکن مهر در شهرستان مهاباد آذربایجان‌غربی

ابراهیم مبارك قدم مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: پروژه‌های مسکن مهر شهرستان مهاباد با پیشرفت اجرایی ۷۲ درصدی احداث می‌شود و تاکنون دو هزار و ۴۸۴۹ واحد افتتاح شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در جلسه بررسی مسائل پروژه‌های راه و شهرسازی شهرستان مهاباد با حضور نماینده مردم شهرستان مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: یک هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان‌غربی در هفته دولت افتتاح می‌شود که ۱۱۸ واحد از آن در شهرستان مهاباد به بهره‌برداری می‌رسد.

ابراهیم مبارک قدم از پیشرفت ۷۲ درصدی پروژه‌های مسکن مهر شهرستان مهاباد خبر داد و افزود: طرح مسکن مهر شهرستان مهاباد جزء طرح‌های مشکل‌دار پرونده مسکن مهر استان بود که با تشکیل جلسات متعدد چاره‌اندیشی در حال حاضر روند اجرای این طرح با سرعت رو به اتمام است.

وی ادامه داد: از مجموع شش هزار و ۶۱۲ واحد در شهرستان مهاباد در قالب تعاونی، خودمالک و گروهی دو هزار و ۸۴۹ واحد افتتاح شده است.

مبارک قدم در خصوص حوزه ساخت و توسعه راه‌های این شهرستان اظهار کرد: مجموع طول راه‌های اصلی شهرستان مهاباد ۲۱۵ کیلومتر؛ شامل پنج کیلومتر بزرگراه، ۶۵ کیلومتر راه اصلی و ۱۴۵ کیلومتر راه فرعی است.

وی با اشاره به شاخص ۸۴ درصدی برخورداری شهرستان مهاباد از راه آسفالته گفت: تاکنون از مجموع ۵۹۸ کیلومتر راه روستایی شهرستان مهاباد نزدیک به ۳۱۱ کیلومتر احداث و آسفالت شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و نماینده مردم شهرستان مهاباد در مجلس شورای اسلامی از جاده‌های اصلی، راه‌های روستایی بخش خلیفان شامل روستاهای اوزون تاش و قالوی زندان، پروژه‌های مسکن مهر سایت سیدآباد بازدید کردند.