شناسهٔ خبر: 42823 - سرویس استان‌ها

در راستای رشد عملکرد راهداری استان انجام شد:

تقدیر استاندار از مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجان

ایرج دست نشان استاندار زنجان با اعطای لوح تقدیر از عملکرد مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در ارتقای شاخص‌های عملکردی این اداره‌کل قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، درویش امیری، استاندار و رئیس جشنواره شهید رجایی استان زنجان، با اعطای لوح تقدیر از عملکرد ایرج دست‌نشان، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در ارتقای شاخص‌های عملکردی این اداره‌کل قدردانی کرد.

در این لوح سپاس آمده است:

جناب آقای ایرج دست‌نشان

مدیرکل محترم راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان

با سلام و احترام

کارآمدی و اثربخشی نظام اداری هر کشور عامل مهم و حیاتی در تحقق برنامه‌های همه‌جانبه و لازمه توسعه و گسترش مناسب وظایف دولت و سازمان‌های دولتی، پایش مداوم نحوه انجام امور و استقرار نظام مدیریت عملکرد است، از این رو ارزیابی عملکرد به عنوان فرایندی مستمر برای بهبود و بالندگی سازمان‌های ضروری است.

در راستای تحقق سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و تاکید دولت تدبیر و امید در اجرای نقشه راه اصلاح نظام اداری به صورت شفاف و کارآمد آن دستگاه در ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۵ استان زنجان حائز بیشترین رشد امتیاز عملکردی نسبت به سال ۱۳۹۴ شده است.

بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را از مجموعه مدیران کارشناسان و کارکنان پرتلاش آن دستگاه اعلام می‌نمایم.

امید است در سال مزین به شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال با عزم ملی و مدیریت جهادی زمینه تحقق متنویات حکیمانه مقام معظم رهبری را با درایت خویش فراهم آورید.