شناسهٔ خبر: 42860 - سرویس استان‌ها

پیام تسلیت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس بمناسبت حادثه اتوبوس دانش‌آموزان

واژگونی اتوبوس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس حادثه واژگونی اتوبوس حامل جمعی از دانش آموزان دختر مدارس شهرستان‌های میناب، رودان، هرمز و حاجی‌آباد را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس، علی‌رضا سیاهپور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان حادثه واژگونی اتوبوس حامل جمعی از دانش آموزان دختر مدارس شهرستان‌های میناب، رودان، هرمز و حاجی‌آباد را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

با سلام                                                                 

 و هر از گاه در گذر فراز و نشیب زندگی و در گذر بی‌صدای ثانیه‌های دنیای فانی، جرس کاروان از رحیل مسافران عزیزی خبر می‌دهد که در سکون، آغازی بی‌پایان را می‌سرایند و یاد و خاطره لحظه به لحظه زندگی کوتاه اما پربار و سرشار از عشق و محبتشان برای عمری جاودانه خواهد بود.

 با نهایت تأسف و تأثر و قلبی آکنده از غم و اندوه درگذشت جمعی از بهترین فرزندان وطن و رهپویان مکتب عرصه علم و تربیت و شکوفه‌های عطرآگین را خدمت مردم شریف استان هرمزگان و اهالی محترم شهرستان‌های میناب، رودان، هرمز و حاجی‌آباد به ویژه یکایک خانواده‌های داغدار این حادثه دلخراش تسلیت عرض نموده، ضمن آرزوی شفای عاجل مصدومان از درگاه خداوند متعال برای آن عزیزان سفر کرده رحمت و مغفرت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌نماییم.

 

علی‌رضا سیاهپور

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس