شناسهٔ خبر: 43072 - سرویس استان‌ها

معاون راهداری استان خبر داد:

تشدید عملیات راهداری برای استقبال از مسافران در خراسان جنوبی

آسفالت معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: عملیات راهداری با تمام قوا به صورت مستمر در ایام پایانی تعطیلات تابستانی در خراسان جنوبی اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی، اسدالله جلال زاده، معاون راهداری این اداره‌کل با اعلام این خبر افزود: ساماندهی و تنظیف و پاکسازی محورهای مواصلاتی و محیط راه و همچنین ایمن‌سازی و نگهداری راه‌ها توسط راهداران از ابتدای تابستان به صورت مستمر و با تمام قوا در حال اجرا است.

  اسدالله جلال‌زاده با بیان اینکه در حال حاضر اکیپ‌های راهداری در شهرستان‌ها و محورهای مختلف استان عملیات لازم جهت رفع نقاط کور و پرتصادف، تسطیح و ریگلاژ محورهای روستایی، شانه ‌سازی و بوته‌زنی را انجام می‌دهند، گفت:  اکنون پرسنل راهدار استان درحال لکه‌گیری، چاله پرکنی، رنگ‌آمیزی سرعت‌کاه‌ها، تعویض و نصب مجدد تابلوهای فرسوده و اصلاح نرده و قرنیز پل‌ها در محورهای شریانی هستند.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی در پایان متذکر شد: استان خراسان جنوبی دارای بیش از۱۷هزار کیلومتر جاده بین‌شهری و روستایی است که عملیات راهداری با توجه به خرابی محورها و اولویت‌بندی محورهای منتخب انجام می‌شود.