شناسهٔ خبر: 4308 - سرویس پربحث‌ترین اخبار

نماینده بندرعباس:

عملکرد وزارت راه و شهرسازی مطلوب بوده است

منصور آرامی نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: در مجموع عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت یازدهم عملکرد مناسبی است، اما باید سرعت عمل بیشتری در اتمام پروژه‌ها داشته باشد.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي منصور آرامی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از وزیر راه و شهرسازی گفت: وزارت راه و شهرسازی با مشکلات زیادی روبرو بوده است.

وی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی با چند مسأله اساسی روبرو بوده است. برای مثال می‌توان به مسأله مسکن مهر اشاره کرد که به دلیل حجم زیادی مسکن در حال ساخت، بعضی از آنها به درستی جانمایی نشده بود و بسیاری از آنها نیز در زیرساخت‌ها و روساخت‌ها مانند آب، برق و مدرسه دچار مشکل بودند که این موارد موجب می‌شد که آنها برای زندگی آماده نباشند.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس نهم شورای اسلامی،‌ خاطرنشان کرد: دولت گذشته پروژه‌های بسیاری را آغاز کرده بود که این پروژه‌ها نیاز دارند به اتمام برسند که برای اتمام آنها اعتبار مناسب لازم است.

آرامی افزود: برای اتمام آن پروژه‌ها اعتبارات عمرانی ما کافی نبود و با توجه به بحث تحریم‌ها امکان به موقع تمام شدن پروژه‌ها وجود نداشت اما در مجموع رویکرد وزارت راه و شهرسازی را رویکرد مناسبی تلقی می‌کنم. در واقع باید سرعت کار در اتمام پروژه‌ها بیشتر شود.

وی خاطرنشان کرد: همه ما باید تلاش و کمک کنیم تا دولت در زمینه عمرانی بتواند پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برساند. زیرا بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام، ‌پروژه‌های سنگینی است مانند آزادراه تهران - شمال و پل خلیج فارس که این پروژه‌ها برای اتمام به اعتبارات زیاد نیاز دارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کاری که دولت باید به طور اعم و وزارت راه و شهرسازی به طور اخص انجام دهد این است که برای این پروژه‌ها طرح مناسب و جامعی داشته باشد.