شناسهٔ خبر: 43302 - سرویس بنادر و دریانوردی

امروز در پارک آب و آتش تهران برگزار می‌شود:

جشن بزرگ روز جهانی دریانورد در بوستان مشاهیر/ تاكيد بر اشاعه فرهنگ دریایی

پوستر مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد که در راستای اشاعه فرهنگ دریایی جشن عمومی در روز پنج شنبه برای خانواده‌های دریایی برگزار می‌شود که امکان حضور آزاد شهروندان نیز در آن وجود دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی جشن بزرگ روز جهانی دریانورد در روز پنج شنبه راس ساعت ۱۶ در محل بوستان مشاهیر در پارک آب و آتش برگزار می‌شود.

این جشن با برنامه‌های متنوعی شامل برپایی غرفه‌های نمایشگاهی، دریایی، اجرای روی سن، وسایل سرگرمی و بازی برای خانواده و به ویژه فرزندان به همراه جوایز و هدایا و هم‌چنین جشنواره غذاهای دریایی همراه است.

محمد راستا مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی روز گذشته و در مراسم روز جهانی دریانوردی در خصوص برگزاری این مراسم، گفت: در راستای اشاعه فرهنگ دریایی جشن عمومی در روز پنج شنبه و برای خانواده‌های دریایی برگزار و البته در این جشن امکان حضور آزاد شهروندان نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه می‌خواهیم مناسبت دریانوردی و نقش و جایگاه دریایی در کشور صرفا محدود به این مراسم‌ها نشود و در سطح عمومی برگزار شود؛ گفت: باید به اتفاق هم به اشاعه فرهنگ دریایی در کشور همت نماییم. ضمن اینکه امسال قرار است همایش ارگان‌های دریایی را در چابهار برگزار نماییم.