شناسهٔ خبر: 43306 - سرویس استان‌ها

جزئیات جلسه شورای مسکن با حضور استاندار استان خراسان شمالی

نشست مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری شورای مسکن با حضور استاندار معزز خراسان شمالی خبر داد .

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، دکتر علیرضا مصطفی زاده در جلسه شورای مسکن استان که با حضور جناب آقای مهندس صالحی استاندار ،مهندس علی نیا  معاون محترم عمرانی استانداری و مدیران کل عضو شورا برگزار شد گفت: مجموع واحدهای مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵۰۰۰نفر جمعیت در خراسان شمالی ۲۴۰۰۰ واحد بوده است .

وی افزود : تا قبل از زلزله ۱۵۰۰۰ واحد افتتاح و ۹۰۰۰ واحد باقی مانده بود که در جریان زلزله ۵/۷ ریشتری ۲۳ اردیبهشت ماه این آمارها مخصوصا در گلستانشهر تغییر کرد.

مصطفی‌زاده در این جلسه عنوان کرد : امیدواریم با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های که انجام دادیم بتوانیم تا بهمن ماه سالجاری ۱۸۰۰ واحد را در گلستانشهر به بهره‌برداری برسانیم.

وی تصریح کرد : البته بخشی از تاخیر به وجود آمده در آماده سازی این پروژه‌ها ناشی از بحث اجرای شبکه فاضلاب و تاسیسات آب و فاضلاب است که مربوط به اداره آب و فاضلاب می‌باشد که با هماهنگی‌های انجام شده قرار است هرچه سریع تر اقدامات مربوطه انجام شود.

 مصطفی‌زاده اظهار کرد: در شهرستان اسفراین نیز ۱۱۶۰ واحد باقی مانده داریم ،ضمنا آماده سازی مسکن مهر در اسفراین به عهده شهرداری است.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت:در مسکن مهر شیروان نیز ما ۱۱ پروژه داریم شامل ۱۷۰۰ واحد که دارای مشکلات عدیده‌ای هستند و پیگیر هستیم تا این مشکلات را رفع کنیم و ۱۰۰۰ واحد از این مساکن دارای پیشرفت ۸۰ تا ۱۰۰ درصدی است که در تلاشیم تا بهمن ماه سالجاری به بهره برداری برسانیم البته آماده سازی مجموعه سایت مسکن مهر شیروان در دست شهرداری می‌باشد که امیدواریم هرچه سریع‌تر به پایان برسانند.