شناسهٔ خبر: 43392 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کلاله اعلام کرد:

هزینه بیش از ۳.۵ میلیارد تومان در فعالیت‌های عمرانی، ایمن‌سازی و خدماتی شهرستان کلاله در گلستان

جلسه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کلاله بیان کرد: طی یکسال گذشته اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان بیش از سه و نیم میلیارد تومان در فعالیت‌های عمرانی، ایمن سازی و خدماتی هزینه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان گلستان، قاسم دبوری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان و شهرستان، گفت:.آسفالت، روکش آسفالت و ایمن سازی با اجرای بلوک مفصلی و اجرای سه دوربرگردان جاده کلاله به سه راهی محور گلستان به خراسان شمالی بیش از یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان هزینه داشت.

دبوری گفت: از شروع فعالیت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تاکنون.بیش از ۵۰۰ تابلو متنوع اخطاری، انتظامی و اطلاعاتی، نصب سرعت گیر، نصب ۲۱ چراغ سولاری، آشکارسازی ۸ نقطه پرحادثه در محور اصلی، نصب گارد و حفاظ را در کلاله انجام داده است.

وی ادامه داد: طی یکسال گذشته ۱۹۷ کیلومتر جاده اصلی و روستایی، خط کشی شده است.

دبوری با اشاره به سیلاب مرداد ماه در شهرستان کلاله گفت: ۲۵ کیلومتر از جاده های شهرستان در سیلاب قرار گرفت که حدود ۵/۳ میلیارد تومان به ابنیه های فنی و جاده های اصلی و فرعی خسارت وارد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کلاله در پایان اظهار داشت: مردم در حفظ امنیت جاده ای و رانندگان در سفر ایمن برای همراهان بیشتر دقت و تلاش کنند.

اداره راهداری و حمل و نقل  جاده ای کلاله نگهداری از ۴۶۰ کیلومتر جاده اصلی ، فرعی و روستایی را در شهرستان برعهده دارد که ۵۸ کیلومتر آن خاکی و شوسه است./