شناسهٔ خبر: 43444 - سرویس هوایی

فتاحی خبر داد:

ابراز رضایتمندی نماینده ولی‌فقیه از عملکرد فرودگاه امام در اعزام و پذیرش حجاج/ ورود ۱۵ هزار و ۴۳۱ حاجی به شهر فرودگاهی امام خمینی

مراسم سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) با اعلام اینکه که تا صبح امروز با ۵۵ پرواز ایران ایر تعداد ۱۵ هزار و ۴۳۱ حاجی وارد شهر فرودگاهی امام خمینی شده‌اند و گفت: سرپرست حجاج ایرانی در بازگشت از سرزمین وحی از نحوه خدمات‌دهی فرودگاه امام به حجاج و زائران خانه خدا ابراز رضایتمندی کرد.

کوروش فتاحی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، گفت: حجت‌الاسلام "قاضی عسگر" نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در بازگشت از سرزمین وحی از نحوه خدمات دهی فرودگاه امام به حجاج و زائران خانه خدا ابراز رضایتمندی داشتند.

وی با بیان اینکه عملکرد فرودگاه امام مورد تأیید وی قرار گرفت، اضافه کرد: قاضی عسگربا اشاره به افزایش حجاج ایرانی در این دوره از همکاری ایران ایر برای تأمین به موقع هواپیما و نقل و انتقال حجاج قدردانی نمود و آرزو کرد که در سال‌های آتی عملیات انتقال حجاج با کمترین نقصان انجام شود و بتوانیم حج هر چه با شکوه تری را داشته باشیم.

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) هم چنین در خصوص اینکه تاکنون چه تعداد حاجی و با چه تعداد پرواز به فرودگاه امام بازگشته‌اند، گفت: تا صبح امروز با ۵۵ پرواز ایران ایر تعداد ۱۵ هزار و ۴۳۱ حاجی وارد شهر فرودگاهی امام خمینی شده‌اند.

وی توضیح داد که میزان بار مسافر تاکنون به رقم ۵۵۳۴۹۱ کیلو گرم رسیده است و گفت: عملیات بازگشت حجاج از سرزمین وحی تا ۷ مهرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی امسال ۸۶ هزار و ۲۴۰ زائر ایرانی عازم سرزمین وحی شدند؛ حدود ۶۸ هزار زائر ایرانی توسط پروازهای ایران‌ایر و حدود ۱۸ هزار زائر توسط هواپیمایی سعودی عازم عربستان شدند که سهم فرودگاه امام خمینی (ره) حدود ۲۵ هزار و ۲۰۰ زائر بود.

سرپرست حجاج ایرانی شب گذشته در فرودگاه حضرت امام گفت: حج امسال عزتمندانه‌تر از حج سال‌های قبل رقم خورد از همه خبرنگاران و رسانه‌ها بابت انتقال خبرهای حج تشکر ویژه کرد.

وی خبر داد که کار شناسایی اقدامات جدید برای حج سال‌های آینده توسط کارشناسان ما از هم‌اکنون آغاز شده و می‌کوشیم با این کار افزایش رضایتمندی حجاج را به دست آوریم..