شناسهٔ خبر: 43539 - سرویس استان‌ها

در دستور کار کمیسیون ایمنی راه‌های استان ایلام بررسی شد:

بررسی شرایط ترافیکی اطراف شهر مهران و ایمن‌سازی محورهای اربعین

جلسه شرایط ترافیکی اطراف شهر مهران و ایمن‌سازی محورهای اربعین در دستور کار کمیسیون ایمنی راه‌های استان ایلام مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام، علاوه بر موارد فوق، وضعیت ایمنی تردد در سطح جاده‌های استان با توجه به پایان سفرهای تابستانی و بازگشایی مراکز آموزشی، راه‌های جلوگیری از تخلیه نخاله‌های ساختمانی، بررسی محدوده‌های مشترک جاده‌های بین استانی به لحاظ پوشش پلیس‌راه و ... از دیگر موارد مورد بحث در این جلسه بود.

میرجعفریان مدیرکل راه و شهرسازی استان در این جلسه ضمن تشریح فعالیت‌های این اداره کل در محورهای اربعین استان از آماده شدن این محورها برای زیر بار ترافیک رفتن در اربعین خبر داد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از تونل عظیم قلاجه و پل روگذر ارغوان تا اربعین امسال گفت: با انتخاب مسیر و تقسیم بار ترافیکی ورودی و خروجی‌های استان از طرف زائرین عزیز از این پس کمتر شاهد گره ترافیکی استان در زمان اربعین حسینی (ع) خواهیم بود.

مهندس پولادی معاون امور عمرانی استانداری ایلام نیز در این جلسه گفت: خوشبختانه سال به سال با افزایش امکانات و پروژه‌های بزرگ و کوچک که به بهره‌برداری می‌رسند سطح رفاهیات و امکانات برای زائرین اربعین در استان ایلام افزایش پیدا کرده است.