شناسهٔ خبر: 43660 - سرویس بنادر و دریانوردی

محسنی خبرداد:

مشاركت ناوگان مسافری دريايی مركز هرمزگان در رژه بزرگ هفته دفاع مقدس

بندر شهید باهنر در رژه بزرگ نیروهای مسلح ٣١ شهريورماه ٩٦ كه در بلوار ساحلی شهر بندرعباس برگزار شد، ناوگان مسافری دريايی مركز استان هرمزگان حضور پررنگی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از هرمزگان، محمد محسنی مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر ضمن اعلام این خبر افزود: در اين رژه بزرگ ساحلی- دریایی كه مقامات لشكري و كشوري از جمله فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران، فرمانده نيروي دريايي سپاه  پاسداران، استاندار هرمزگان، امام جمعه بندرعباس و جمعي از مسئولين حضور داشتند بيش از ٢٥ فروند از شناورهاي مسافري دريايي مركز استان با سازماندهي و حركتي هماهنگ در یک مايلي خط ساحلي شهر بندرعباس به مانور دريايي پرداختند که نظم و انضباط این ناوگان مورد توجه حضار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در اين مانور بيش از ١٥٠ نفر از خدمه شناورها و كاركنان بندر شهيد باهنر در گراميداشت نخستين روز هفته دفاع مقدس و تجديد پيمان با شهداي ٨ سال جنگ تحميلي و پاسداشت حماسه آفرینی های قهرمانان ميهن اسلامي حضور پرشوري داشتند.

لازم به ذکر است، فرماندهان ارشد نیروی دریایی سپاه و ارتش در سخنرانی خود از مجموعه دست اندرکاران و برگزار کنندگان این مانور به ویژه سازمان بنادر و دریانوردی برای حضور و مشارکت گسترده و پرشور ناوگان مسافری دریایی مرکز استان هرمزگان در رژه دریایی خلیج فارس، تشکر و قدردانی کردند.