شناسهٔ خبر: 43703 - سرویس ریلی

شرکت حمل و نقلی ریلی رجا اعلام کرد؛

تخفیف ۳۰ درصدی شرکت رجا به سالمندان

رجا روابط عمومی شرکت حمل ونقل ریلی رجا اعلام کرد: همزمان با روز جهانی سالمندان و با اجرای طرح منزلت، هموطنان بالای ۶۰ سال سن با ۳۰ درصد تخفیف می توانند بلیت های مورد نیاز خود را در مسیرهای مختلف خریداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی شرکت حمل ونقل ریلی رجا، طبق این طرح هموطنانی که از اول مهرماه سال جاری نسبت به خریداری بلیت قطار با تاریخ حرکت ۹ لغایت ۱۴ مهر ماه سال جاری اقدام کنند، از ۳۰ درصد تخفیف در بهای بلیت قطارهای این شرکت بهره‌مند می‌شوند.

در این طرح با توجه به اتصال سیستم فروش بلیت قطار به سامانه‌ ثبت احوال کشور، با ارائه کد ملی و تاریخ تولد متقاضیان و بدون هرگونه روال اداری، بلیت قطار رجا با ۳۰ درصد تخفیف صادر می‌شود.

متقاضیان استفاده از این طرح می توانند بلیت مورد نظر خود را به روش های مختلفی از جمله: 'ربات' تلگرام، اپلیکیشن'آپ'، اینترنتی، اپلیکیشنی، تلفنی از طریق سامانه ۱۵۳۹، نمایندگی‌های مجاز سراسر کشور، تهیه کنند.

هموطنان می‌توانند با ثبت نشانی @RajaTicketBot در تلگرام خود، عضو این ربات تلگرام شده و برای تهیه بلیت قطارهای رجا اقدام کنند.

هم‌وطنان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفر با قطارهای رجا اعم از: نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت، موجودی بلیت و ... می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از سراسر کشور با سامانه‌ ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق شماره تلفن‌ ۱۵۳۹ تماس گرفته یا به سایت اینترنتی این شرکت به نشانی: www.raja.ir مراجعه کنند.

گفتنی است، هر سال اول اکتبر به عنوان روز جهانی سالمندان برنامه‌های مختلفی در کشورهای جهان برای تکریم منزلت سالمندان اجرا می‌شود و شرکت رجا به سالمندان بالای ۶۰ سال کشورمان ۳۰ درصد تخفیف در قیمت بلیت قطارهای مسافری ارائه می دهد.