شناسهٔ خبر: 43749 - سرویس استان‌ها

در خراسان جنوبی انجام شد:

اجرای ۱۰ کیلومتر لکه‌گیری و روکش آسفالت گرم در شهرستان قاین خراسان جنوبی

آسفالت به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای ۱۰ کیلومتر از جاده‌های شریانی شهرستان قاین محور سه‌راهی حوض رباط به اسفدن لکه‌گیری و روکش آسفالت گرم شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان جنوبی، رضا صادقی مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قاین، در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی استان و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای ۱۰ کیلومتر از جاده‌های شریانی شهرستان قاین محور سه‌راهی حوض رباط به اسفدن لکه‌گیری و روکش آسفالت گرم شده است.

رضا صادقی در ادامه گفت: این عملیات با اختصاص ۷۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و نیز ۴۸۰۰ تن آسفالت در راه‌های  شریانی شهرستان قاین اجرا شد.

مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان قاین در پایان متذکر شد: شهرستان قاین دارای بیش از ۲۰۳۵ کیلومتر جاده بین‌شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و یا با تأمین قیر رایگان در برنامه این اداره کل قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی محورها و اولویت‌بندی انجام شده نسبت به انجام روکش محورهای منتخب اقدام می‌گردد.