شناسهٔ خبر: 43771 - سرویس استان‌ها

در آذربایجان‌شرقی برگزار شد:

جزئیات نشست هماهنگی سازمان‌های نظام‌مهندسی و نظام کاردانی ساختمان‌/ جلسه مشترک هماهنگی برگزاری آزمون نظام‌مهندسی

نشست جلسه هماهنگی سازمان‌های نظام‌مهندسی و نظام کاردانی ساختمان‌های استان آذربایجان‌شرقی در راستای اجرای قانون نظام‌مهندسی و کنترل ساختمان به منظور هماهنگی لازم بین نظام‌مهندسی و نظام کاردانی ساختمان‌های استان تشکیل شد، این در حالیست که جلسه مشترک هماهنگی برگزاری آزمون نظام‌مهندسی در این استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی، جلسه هماهنگی سازمان‌های نظام‌مهندسی و نظام کاردانی ساختمان‌های استان در راستای اجرای قانون نظام‌مهندسی و کنترل ساختمان به منظور ایجاد و استمرار هماهنگی لازم بین نظام‌مهندسی و نظام کاردانی ساختمان‌های استان تشکیل شد.

بنا به گزارش اولین جلسه هماهنگی دوره‌ای بین مدیریت مسکن و ساختمان و روسای سازمان‌های فوق در حضور توحید اخلاقی مدیرکل راه و شهرسازی استان تشکیل و موضوعات فی‌مابین مطرح و ضمن تأکید بر همکاری دو مجموعه در اجرای قانون تصمیمات لازم اتخاذ شد.

همچنین جلسه مشترک هماهنگی برگزاری آزمون نظام‌مهندسی که در خصوص آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌های فنی و تعیین صلاحیت معماران تجربی در مورخه ۲۰/۲۱ مهرماه در سال ۹۶ برگزار خواهد شد با حضور نماینده سازمان سنجش دکتر علیزاده و مدیریت مسکن و ساختمان، مدیر حراست تشکیل شد.

بنا به گزارش در این جلسه شرایط محل‌های برگزاری آزمون در تعداد ۸ حوزه امتحانی در شهرهای تبریز شامل مرکز آموزش ماشین‌سازی؛ مجتمع آموزشی آذربایجان و دانشکده فنی حرفه‌ای و حوزه شهرهای مراغه، میانه، مرند، بناب و اهر بررسی شد.

در پایان برخی ملاحظات و احصاء سایر نکات و نیازمندی‌های آزمون به جهت برگزاری هرچه بهتر فرآیند آزمون در روزهای یاد شده مورد تأکید حاضرین در جلسه قرار گرفت.