شناسهٔ خبر: 43936 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راه و شهرسازی بهار خبر داد:

تکمیل بیمارستان ۸۲ تختخوابی شهرستان بهار در همدان تا پایان سال جاری

بازدید رئیس اداره راه و شهرسازی بهار گفت: بیمارستان ۸۲ تختخوابی شهرستان بهار تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان همدان، علی یداله زاده در بازدید از بیمارستان ۸۲ تختخوابی بهار با بیان اینکه توجه به مقوله بهداشت و درمان از موارد مهم در ارتقاء سلامت جامعه است، گفت: درراستای بالا بردن کیفیت و کمیت خدمات درمانی و رساندن آن به حد مطلوب در شهرستان بهار، ساخت بیمارستانی مجهز و پیشرفته در سفر رئیس جمهور به استان همدان مد نظر و در دستور کار قرار گرفت.

وی بابیان اینکه این بیمارستان در زمینی به مساحت ۱۵ هزارمترمربع و با زیر بنای ۸ هزار و ۳۲۱ متر مربع در ۴طبقه طراحی شده و در حال اجرا و تکمیل است، گفت: بیمارستان ۸۲ تختخوابی شهر بهار دارای بخشهایی از قبیل اورژانس، جراحی، بستری آقایان و بانوان، داخلی، کودکان، زنان و زایمان، آزمایشگاه، دیالیز، تصویر برداری های تخصصی است.

یداله زاده گفت: ساختمان اصلی و نیز سایر ساختمانهای این پروژه با پیشرفت فیزیکی افزون بر ۹۷ درصد رو به اتمام است و محوطه سازی فضای بیرونی بیمارستان مطابق با برنامه به پیشرفتی افزون بر ۵۰ درصد رسیده و همچنان در حال اجرا است.

یداله زاده اضافه کرد: مراحل طراحی، ساخت و اجرای آسانسورهای این مجموعه نیز توسط پیمانکار در حال انجام بوده و در این حوزه نیز عوامل اجرایی به پیشرفتی بالای ۵۰ درصد رسیده اند.

وی افزود: این پروژه تاکنون با هزینه ای افزون بر ۲۰ میلیارد تومان در فاز تکمیل شدن بوده و تا پایان سال جاری تکمیل خواهد شد./