شناسهٔ خبر: 44116 - سرویس جاده‌ای

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه برای زائران اربعین حسینی آماده می‌شود

داود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی طی سفر به استان خوزستان به همراه معاون عمرانی استاندار خوزستان از پایانه های مرزی شلمچه و چذابه بازدید کرد و گفت: پایانه های مرزی شلمچه و چذابه به منظور توسعه و افزايش تسهیلات تردد زائران اربعین حسینی و تأمین امکانات عبور و مرور زائران حسینی در مراسم اربعین امسال آماده می‌شود.

به گزارش  پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای داود کشاورزیان معاون وزیر راه وشهرسازی و رئیس این سازمان از امكانات و زیر ساخت های موجود و ساخته شده در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه بازدید کرد و با توجه به سنت پیاده روی اربعین حسینی در سال های اخیر در کشور و به منظور ارائه تسهیلات شایسته به زائران حضرت ابا عبدا... الحسین (ع) بر تعجیل بر اتمام فعالیت های عمرانی باقیمانده و انجام اقدامات لازم تأکید کرد. 

بر اساس این گزارش، كشاورزیان در جلسه‌ای كه به منظور تسریع در اتمام پروژه های زیر ساختی پایانه مرزی شلمچه برگزار شد، حضور یافت، همچنین  وی در این سفر از شهرک تازه تأسیس شده حمل و نقل کالای خرمشهر بازدید و از راه اندازی این مجموعه وسیع و جامع در راستای اهداف و برنامه های بخش حمل و نقل جاده ای ابراز رضایت کرد. 

شایان ذکر است  کشاورزیان طی نشستی با استاندار خوزستان، اهمیت و ضرورت پروژه های راهسازی استان همچنین اهمیت پایانه های مرزی شلمچه و چذابه در ایام اربعین حسینی را مورد بحث و گفتگو داشت .

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر به استان خوزستان با حضور در مرز چذابه از پروژه های راهسازی در حال انجام منتهی به این مرز و پارکینک پیش بینی شده جهت مراسم اربعین در مرز چذابه و همچنین پروژه های زیرساختی شامل محوطه سازی و احداث ساختمان های جنبی بازدید و ابراز امیدواری نمود، مجموع برنامه ریزی ها، نشست ها و اقدامات صورت گرفته توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان، سبب فراهم آمدن زمینه ارائه خدمات شایسته و مطلوب تردد روان زائران از پایانه های مرزی شلمچه و چذابه در سفر به عتبات عالیه در اربعین سال جاری خواهد شد. 

 گفتنی است مدیر کل ترانزیت و حمل و نقل بین المللی، مدیر كل دفتر ریاست و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان در این سفر معاون وزیر راه و شهرسازی را همراهی کردند.