شناسهٔ خبر: 44171 - سرویس مسکن و شهرسازی

در مركز تحقيقات راه، مسكن و شهرسازی برگزار شد:

جزئیات نهمين كنفرانس ملی و يازدهمين همايش روز بتن

پوستر نخستین روز از نهمين كنفرانس ملی بتن و يازدهمين همايش روز بتن صبح امروز ١٥ مهر ماه در مركز تحقيقات راه، مسكن و شهرسازی به همت انجمن بتن ايران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري وزارت راه  وزارت راه و شهرسازي، نخستین روز از نهمین کنفرانس ملی بتن و پانزدهمین همایش روز بتن (۱۵ و ۱۶ مهرماه) در سالن دکتر پاکدامن مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی  با حضور اساتید، فعالان صنعت بتن، دانشجویان و اعضای انجمن بتن ایران برگزار شد.

موسی کلهری دبیر نهمین کنفرانس ملی بتن ایران در ابتدای جلسه خاطرنشان کرد؛ مقالات کامل واصل شده به دبیرخانه کنفرانس تا پانزدهم شهریور ماه در دو مرحله مورد داوری توسط اساتید دانشگاه قرار گرفت که نتیجه داوری سه تن از اساتید، ۳۹ مقاله برای ارائه و چاپ و ۶۰ مقاله فقط برای چاپ مورد بود.

وی در ادامه بیان داشت: با یاری و استعانت از باری تعالی انجمن علمی بتن ایران با همکاری انجمن صنفی فن‌آوران بتن ایران (انجمن بتن) و مرکز تحقیقات راه،مسکن و شهرسازی، نهمین کنفرانس ملی بتن با رویکرد ضرورت ساخت سازه‌های بتنی در بناهای شهری در پانزدهم مهرماه سال جاری برگزار می نماید.

دبیر نهمین کنفرانس ملی بتن ایران افزود: همزمان با برگزاری این کنفرانس و ارائه مقالات، کارگاه‌های آموزشی و تخصصی با موضوع کنفرانس نیز برگزار خواهد شد که در آن برگزار کنندگان و حامیان برتر دستاوردهای روز دنیا را آموزش و ارائه خواهند داد.