شناسهٔ خبر: 44231 - سرویس استان‌ها

در کمیسیون ماده ۵ استان کردستان تصمیم‌گیری شد:

جزییات تصمیم کمیسیون ماده ۵ استان کردستان برای شهرهای قروه، سریش‌آباد و بیجار

جلسه مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی کردستان از برگزاری جلسه کمیسیون ماده ۵ استان برای بررسی پرونده شهرهای قروه، سریش‌آباد و بیجار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، فرهاد لشکری گفت: این هفته نیز طبق برنامه، کمیسیون ماده ۵ استان برای بررسی موارد درخواستی شهرداری شهرهای قروه، سریش‌آباد و بیجار، در محل دفتر معاون عمرانی استانداری و با حضور اعضا برگزار شد.

لشکری افزود: در جلسه این هفته تعداد ۴۷ مورد درخواست شهرداری قروه در کمیسیون مطرح شد که به طور کامل مورد آن رسیدگی کارشناسی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: از تعداد ۴۷ مورد که رسیدگی شد اعضا با ۳۶ درخواست موافقت و با ۲ مورد مخالفت، ۴ پرونده از دستور کار خارج و ۵ مورد نیز مقرر شد مجدداً بازدید به عمل آید.

لشکری ادامه داد: از ۱۰ پرونده شهر سریش‌آباد با ۷ پرونده موافقت و با ۳ مورد نیز مخالفت شد.

وی در خصوص پرونده‌های بیجار اعلام کرد: از تعداد ۱۸ مورد که رسیدگی شد اعضا با ۱۴ درخواست موافقت و با ۲ مورد مخالفت، ۲ پرونده از دستور کار خارج شد.

مدیر شهرسازی و معماری راه و شهرسازی کردستان اعلام کرد: در راستای شفاف‌سازی و به منظور پاسخگویی به مردم شریف استان مصوبات کمیسیون به نحو مقتضی اطلاع‌رسانی شده و جزئیات تمامی درخواست‌ها و تصمیمات گرفته شده به اطلاع عموم خواهید رسید.