شناسهٔ خبر: 44233 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه تأکید کرد:

ایمنی تردد زائرین اربعین باید در بالاترین سطح ممکن تضمین شود

مسعود شریفی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: ایمنی تردد زائرین اربعین باید در بالاترین سطح ممکن تضمین شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، مسعود شریفی در نشست با مجموعه ساخت و توسعه راه‌های این اداره کل، بر رعایت ایمنی در عملیات اجرایی، در محل پروژه‌های فعال مطابق نشریه شماره ۷-۲۶۷ تأکید کرد.

وی افزود: تردد در ایام سفر زیارتی امسال بیش از پیش مورد انتظار است، چه بسا که هر ساله این افزایش چشمگیر بوده و امسال هم مطمئناً افزایش خواهد داشت.

مسعود شریفی با اشاره به پروژه‌هایی که اخیراً به بهره‌برداری رسیده‌اند، نصب نیوجرسی برای جداسازی باند رفت و برگشت را بسیار حائز اهمیت خواند.

اخیراً قطعاتی از بزرگراه کربلا در مسیر حدفاصل انتهای کنارگذر کرند- قطعه ۵ الف، قطعه ۷ در ورودی شهر سرپل ذهاب و گردنه پاطاق به بهره‌برداری رسیده است.

وی در ادامه،‌ به نصب تابلوهای هشداردهنده و علائم و تجهیزات ایمنی در همه پروژه‌های فعال در بزرگراه کربلا (اسلام‌آباد غرب – قصرشیرین)، بزرگراه اسلام‌آباد غرب - پل‌دختر، گردنه قلاجه و ... هم تأکید و عنوان کرد با نظارت بر نحوه اجرای عملیات ایمنی و البته ارائه گزارش دقیق از آن، باید این سفر عظیم زیارتی، ایمن‌تر از هر سال برگزار شود.