شناسهٔ خبر: 44269 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره نظام‌مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی لارستان خبر داد:

برگزاری ششمین دوره آزمون ورود به حرفه مهندسین در لارستان

لارستان رئیس اداره نظام‌مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لارستان از برگزاری ششمین دوره آزمون ورود به حرفه مهندسین در لارستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، علی منصوری رئیس اداره نظام‌مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لارستان از برگزاری ششمین دوره آزمون ورود به حرفه مهندسین، کاردان‌های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی، روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ مهرماه امسال در لارستان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

علی منصوری افزود: این اولین آزمونی است که در سال ۹۶ برگزار خواهد شد و ۷۶۴ نفر شرکت‌کننده در هفت رشته اصلی ساختمان شامل: عمران، معماری، شهرسازی، تأسیسات مکانیکی و برقی، نقشه‌برداری و ترافیک با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی در ادامه تصریح کرد: ۵۹۱ نفر در روز اول و ۱۷۳ نفر در روز دوم در آزمون شرکت خواهند کرد و سهم خواهران از این تعداد ۶۸ نفر و برادران ۶۹۶ نفر است.

شایان ذکر است متقاضیان می‌توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه از روز دوشنبه ۱۷ مهرماه ۹۶ به سامانه آزمون در سایت دفتر مقررات ملی ساختمان به نشانیwww.inbr.ir مراجعه نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره تلفن ۰۷۱۵۲۲۴۱۱۶۰  ،اداره نظام‌مهندسی و مقررات ملی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی لارستان تماس حاصل فرمایند.