شناسهٔ خبر: 44418 - سرویس وزارتی

با حضور وزیر راه و شهرسازی:

نخستین سامانه توزین در حال حركت با ضریب خطای  ٥درصد افتتاح شد/ بهره‌برداری از ٣٦٧ كیلومتر روكش آسفالت و ٦٠٠ كیلومتر فوكسیل

افتتاح اولین سامانه هوشمند توزین در حال حركت با ضریب خطای ٥ درصدی به منظور شناسایی دقیق بارغیرمجاز محوری در مسیر اردستان به بادرود به همراه بهره‌برداری از ٣٦٧ كیلومتر روكش آسفالت و ٦٠٠ كیلومتر فوكسیل در حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی غروب روز سه شنبه ١٩ مهرماه، در جریان سفر عباس آخوندی به استان اصفهان،  اولین سامانه هوشمند توزین در حال حركت به منظور شناسایی دقیق بار غیرمجاز محوری در مسیر اردستان به بادرود به همراه بهره‌برداری از ٣٦٧ كیلومتر روكش آسفالت و ٦٠٠ كیلومتر فوكسیل طَی مراسمی افتتاح شد.

گفتنی است، پروژه‌های  روكش آسفالت بهره‌برداری شده شامل ١٨٢ كیلومتر راه اصلی، ٥٥ كیلومتر راه روستایی و ١٣٠ كیلومتر سیلكوت راه است.

شایان ذكر است این اولین سامانه WIM از سری قرارداد نصب و راه‌اندازی ٦٥ سامانه توزین در حال حركت ساخت كشور میان بخش خصوصی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای محسوب می‌شود.

شهرستان اردستان با داشتن یک هزار و ۹۱۶ کیلومتر جاده همسنگ و ۱۴۱کیلومتر بزرگراه در ۱۱۸کیلومتری شمال مرکر استان اصفهان قرار دارد.

وزیر راه و شهرسازی بعدازظهر چهارشنبه وارد اصفهان شد تا در یک سفر سه روزه از برخی طرح های عمرانی استان اصفهان بازدید و در افتتاح برخی دیگر شرکت می کند.

وی در نخستین روز سفر خود به اصفهان از طرح های توسعه فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان و عملیات اجرایی آزادراه شرق اصفهان بازدید کرد.

بازدید از دو بانده محور اصفهان- اردستان و افتتاح روکش آسفالت در سطح استان و افتتاح WIM 'توزین درحال حرکت' از دیگر برنامه های امروز سفر وزیر راه و شهر سازی به اصفهان است.

افتتاح ۱۵ کیلومتر از آزاد راه غرب اصفهان، آغاز عملیات اجرایی احیای بافت فرسوده محله همت آباد، بازدید از طرح قطارشهری بهارستان، افتتاح ایستگاه راه آهن ریز و ۱۲ کیلومتر خط اتصال به فولادمبارکه و بازدید از طرح دو خطه شدن مسیر ریلی زرین شهر به بافق از برنامه های فردا در سفر وزیر راه و شهرسازی به اصفهان است.

بر اساس برنامه پیشنهادی سفر وزیر راه و شهرسازی، وی روز جمعه نیز از فلاورجان و طرح قطار سریع السیر اصفهان - تهران بازدید می کند.