شناسهٔ خبر: 44442 - سرویس استان‌ها

در سفر ۳ روزه به نصف‌جهان صورت گرفت؛

وزیر راه و شهرسازی بر لوح یادبود محله همت‌آباد اصفهان چه نوشت؟

لوح وزیر راه و شهرسازی با حضور در مراسم آغاز فاز اول طرح بازآفرینی محله همت‌آباد اصفهان نکاتی را در لوح بازآفرینی این محله به یادگار نوشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عملیات اجرایی فاز اول طرح بازآفرینی محله همت‌آباد اصفهان با حضور وزیر راه و شهرسازی و مسئولان استانی آغاز و کلنگ‌زنی شد.

محله همت‌آباد به عنوان یکی از سکونتگاه‌های غیررسمی بسیار مهم شهر اصفهان به شمار می‌رود که در کل مساحتی بالغ بر ۶۳ هکتار دارد.

فاز اول این طرح در مساحتی ۲ هزار و ۲۱۷ هکتاری از طریق تجمیع پلاک‌های موجود در این ناحیه با مشارکت مردم و بخش خصوصی انجام می‌گیرد.

به گفته رئیس اداره عمران و بهسازی اداره کل راه و شهرسازی استان فاز اول این طرح قرار است تا یک سال و نیم آینده تکمیل و به بهره‌بردرای برسد.

وزیر راه و شهرسازی در پایان این مراسم به رسم یادبود در لوح طرح بازآفرینی محله همت‌آباد مطالبی را خاطرنشان کرد که متن آن به شرح زیر اعلام شده است:

" این یک نمونه کاملی از پروژه بازآفرینی شهری است که برپایه مشارکت ساکنان محترم و همکاری تام و تمام شهرداری، دولت و بانک صورت می‌گیرد. امیدوارم الگویی برای بازآفرینی بافت‌های شهری ایران شود."/

http://news.mrud.ir/download?f=2017/10/12/4/58540.jpg