شناسهٔ خبر: 44677 - سرویس استان‌ها

در خراسان شمالی برگزار شد:

جزئیات جلسه با پیمانکار راه روستایی دهستان سنگر فاروج در خراسان شمالی

جلسه جلسه با مدیرعامل شرکت استحکام اندیش طوس که پیمانکار راه روستایی دهستان سنگر فاروج است، در دفتر کار مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، علیرضا مصطفی‌زاده در این جلسه که با حضور مدیر ساخت و توسعه راه‌ها، روسای ستادی مجموعه و عوامل پیمانکار مربوطه برگزار شد، اظهار کرد: کل محورهایی که در اختیار این پیمانکار است، محور بیرم آباد – امیرآباد، محور بهار – اسطرخی، بخشی از محور خرق جمعاً به طول ۳۴ کیلومتر می‌باشد.

وی به آسفالت این محورها اشاره کرد و افزود: از ۳۴ کیلومتر کل این محورها، ۱۲ کیلومتر آن آماده آسفالت است و مابقی در مرحله ساب بیس و ابنیه فنی است.

مصطفی‌زاده گفت: طی دو هفته گذشته ۲ بار از این محورها بازدید توسط اینجانب، مدیرکل دفتر فنی استانداری و فرماندار فاروج به عمل آمد که پیمانکار می‌بایست آسفالت این محورها را آغاز می‌کرد که متأسفانه این کار انجام نشده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما و قرار گرفتن این محورها در محدوده کوهستانی، در این جلسه مقرر شد پیمانکار تا هفته آینده به تعهدات خود عمل کند، در غیر اینصورت مطابق ماده ۴۶ با پیمانکار مربوطه رفتار شود.

لازم به ذکر است در این جلسه مقرر شد سه‌شنبه هفته آینده مجدد از این محورها بازدید به عمل آید.