شناسهٔ خبر: 44696 - سرویس ریلی

برگزاری كارگاه آموزشی ارزیابان و رابطین نظام پیشنهادها

شرکت راه آهن مدیركل مركز آموزش و تحقیقات از برگزاری كارگاه آموزشی یك روزه ارزیابان و رابطین نظام پیشنهادها برای ادارات كل ستادی، اداره كل راه آهن تهران و كارخانجات بازسازی لكوموتیو كرج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مصطفی ستاک گفت: این كارگاه آموزشی كه دومین مرحله از مجموعه آموزش های برنامه ریزی شده در راستای پیاده سازی سیستم جدید نظام پیشنهادهای راه آهن است، روز گذشته با حضور ۱۶۰ نفر از كاركنان برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت و لزوم مشاركت كاركنان در نظام پیشنهادها افزود: ارائه پیشنهاد توسط كاركنان بسیار ارزشمند است و با همفكری و همكاری رابطین و ارزیابان نظام پیشنهادها و دبیرخانه مركزی آن دستیابی به مشاركت حداكثری، دور از انتظار نیست.

ستاك خاطرنشان كرد: قبل از این كارگاه و در نیمه نخست سال جاری، دوره عمومی نظام پیشنهادها با هدف آشنایی كلیه كاركنان ادارات ستادی و مناطق با كلیات، مفاهیم و مبانی متدولوژی نظام پیشنهادها و ضرورت به كارگیری رویكرد نظام پیشنهادها در راه آهن برای حدود ۷۰۰ نفر از كاركنان، برگزار شده است.

به گفته مدیركل مركز آموزش و تحقیقات؛ كارگاه آموزشی مذكور برای ادارات كل مناطق، در آبان ماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری دوره آموزشی ویژه مدیران ارشد و میانی شركت راه آهن با هدف ایجاد تعهد در حمایت از نظام پیشنهادها در راستای پیشبرد اهداف سازمان و دخیل كردن كاركنان در تصمیم گیری ها در حال برنامه ریزی است.

ستاك افزود: در حال حاضر سامانه نظام پیشنهادها به صورت تك دبیرخانه ای است و تهیه نسخه چند دبیرخانه ای آن در دستور كار دبیرخانه نظام پیشنهادهای راه آهن، مستقر در مركز آموزش و تحقیقات قرار دارد./