شناسهٔ خبر: 44815 - سرویس استان‌ها

در استان همدان انجام شد:

بازدید معاونان وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های شهرستان تویسرکان در استان همدان

بازدید علیرضا محفوظی معاون تلفیق بودجه- حقوقی و امور مجلس وزارت راه و شهرسازی، محمدجعفر علیزاده معاون وزیر و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی عمومی، نماینده مردم تویسرکان در مجلس، مدیر کل راه و شهرسازی استان و جمعی از مدیران ذیربط از روند اجرایی پروژه‌های شهرستان تویسرکان بازدید به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، علیرضا محفوظی در بازدید از روند اجرایی پروژه‌های جوکار- تویسرکان- کنگاور ضمن تشکر از پیمانکار و مشاور این پروژه بیان کرد: این پروژه از پیشرفت خوبی برخوردار است.

وی در ادامه بازدید از این پروژه، دستورات لازم در خصوص انجام محدوده حسین‌آباد را صادر و بیان کرد: با اتمام محدوده حسین‌آباد تا قبل از بارندگی این پروژه از جوکار تا خیرآباد به صورت چهارخطه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در بازدید از پروژه تویسرکان- کنگاور عنوان کرد: با توجه به اینکه ۸.۵ کیلومتر از این مسیر قبلاً به صورت چهارخطه مورد بهره‌برداری قرار گرفته باید در خصوص ۶.۵ کیلومتر ادامه کار تا سه‌راهی فرسفج و اتمام این ۶.۵ کیلومتر تا قبل از بارندگی اقدام گردد.

محفوظی اضافه کرد: با پایان یافتن این ۶.۵ کیلومتر قبل از بارندگی این مسیر از تویسرکان تا سه‌راهی فرسفج به طول ۱۵ کیلومتر به صورت چهارخطه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین در خصوص تأمین اعتبار و تخصیص اعتبارات این پروژه‌ها نیز دستورات لازم را داد.

محمدجعفر علیزاده نیز از روند اجرایی بیمارستان ۱۲۹ تختخوابی تویسرکان بازید به عمل آورد و در رابطه با سرعت بخشیدن به کار این پروژه تأکید کرد.