شناسهٔ خبر: 44929 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راه و شهرسازی تشریح کرد:

تشریح اهم اقدامات راه و شهرسازی شهرستان راز و جرگلان خراسان شمالی

راه روستایی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان راز و جرگلان در خراسان شمالی جزئیات عملکرد شش‌ماهه اول سال ۹۶ این اداره را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، محمد شرفی‌نیا اظهار کرد: ۴ فقره پرونده در کمیسیون ماده ۵ و کمیته فنی شهر راز در این شش ماه مطرح شده است.

شرفی‌نیا عنوان کرد: از جمله اقدامات انجام شده در ۶ ماه اول سال ۱۳۹۶ شروع مجدد پروژه راه روستایی باغلق – اشرف دره به طول ۱۲ کیلومتر و با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد، تکمیل زیرسازی و آسفالت ۴ کیلومتر از محور روستایی گرکز دویدوخ و تکمیل زیرسازی، ابنیه فنی و آماده‌سازی جهت روکش آسفالت قطعه ۲ پروژه احداث راه روستایی سوخسو انقلاب -راستقان –تکله قوز (حدفاصل راستقان –بشدره) به طول ۶.۵ کیلومتر است.

وی افزود: همچنین در هفته دولت امسال از پروژه راه روستایی گز –کاریز به طول ۹ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال بهره‌برداری شد و ۲۴۰ خانوار از راه مناسب برخوردار شدند.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان راز و جرگلان در پایان گفت: بازسازی و تعمیر خانه سازمانی و تجهیز آن به عنوان فضای اداری، برگزاری جلسه شناسایی و طبقه‌بندی مراکز و تأسیسات مهم شهری و شرکت در جلسات شورای هماهنگی ترافیک، مدیریت بحران از جمله مهم‌ترین اقدامت این اداره در ۶ ماهه نخست سال ۱۳۹۶ است.