شناسهٔ خبر: 45010 - سرویس استان‌ها

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی خبر داد:

محور بجنورد به جنگل گلستان یکی از پروژه‌های اولویت‌دار استان است

جلسه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: محور بجنورد به جنگل گلستان یکی از پروژه‌های مهم و حیاتی و اولویت‌دار استان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، محمدحسین علی‌نیا معاون امور عمرانی استانداری در جلسه کمیسیون مدیریت ایمنی راه‌های استان که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه محور بجنورد به جنگل گلستان یکی از پروژه‌های اولویت‌دار و مهم استان است، با پیگیری‌های به عمل آمده از وزارت راه و شهرسازی، مبلغ ۴۳۰ میلیارد ریال به این پروژه ابلاغ و اختصاص یافت.

وی افزود: این اعتبار به صورت اسناد خزانه است که ظرف دو ماه آینده به پیمانکاران پرداخت خواهد شد.

علیرضا مصطفی‌زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز در این جلسه اضافه کرد: مانوری تحت عنوان مانور امدادرسانی جاده‌ای در استان با حضور نیروهای راهداری، پلیس‌راه، هلال‌احمر و اورژانس در آذرماه امسال طبق صورت‌جلسه برگزار خواهد شد که هدف از برگزاری این مانور سنجیدن نیروها در شرایط سخت و مقابله با خطرات احتمالی حوادث جاده‌ای و روز بدون حادثه است.

وی به بحث یادمان قربانیان حوادث جاده‌ای اشاره کرد و افزود: با توجه به صورت‌جلسه کمیسیون مدیریت ایمنی راه‌های کشور این همایش باید در استان ما هم برگزار شود.