شناسهٔ خبر: 45124 - سرویس بنادر و دریانوردی

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خبر داد:

بهره‌برداری از ساختمان جدید پیش‌دبستانی شهرک شهید رجایی

مدرسه معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از آغاز بهره‌برداری از ساختمان جدید پیش‌دبستانی پیام انقلاب شهرک مسکونی شهید رجایی بندرعباس در راستای عمل به مسؤولیت‌های اجتماعی این اداره کل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، مهدی نوفرستی ضمن اعلام این خبر گفت: ساختمان مرکز آموزش پیش‌دبستانی پیام انقلاب شهرک شهید رجایی طی دوره زمانی کمتر از یک ماه توسط واحد مهندسی عمران اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان آماده‌سازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی اضافه کرد: این ساختمان، دارای دو باب کلاس آموزشی به همراه تجهیزات مربوطه، کارگاه آموزشی مجزا و فضای بازی برای کودکان است.

نوفرستی با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این فضای آموزشی گفت: این پیش‌دبستانی با ظرفیت ۴۰ نفر برای فرزندان پرسنل اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان مستقر در شهرک شهید رجایی و همچنین جامعه محلی مجاورنشین این شهرک آماده‌سازی شده است.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه تمامی امکانات مورد نیاز این پیش‌دبستانی توسط مرکز آموزش بندر شهید رجایی تأمین و تجهیز می‌شود، اظهار کرد: با فراهم کردن تجهیزات مورد نیاز این واحد آموزشی، کیفیت آموزشی و پرورشی آن به سطح بالایی از استانداردها در سطح پیش‌دبستانی ارتقاء خواهد یافت.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد، پیش‌دبستانی پیام انقلاب شهرک شهید رجایی بتواند زمینه‌ساز رشد و شکوفایی فرزندان کارکنان بنادر و دریانوردی و همچنین جوامع محلی همجوار با این شهرک شود.

نوفرستی ضمن اشاره به نگاه مثبت مجموعه مدیریتی این اداره کل نسبت به مسائل حوزه مسؤولیت‌های اجتماعی، گفت: ۱۲ مجموعه آموزشی در دو شهرک مسکونی تحت پوشش این اداره کل فعال هستند.

وی افزود: بیش از یک هزار و ۴۰۰ نفر دانش‌آموز با خدمات‌رسانی ۱۶۰ کادر آموزشی در این مجموعه‌ها حضور دارند که ۶ باب آن مربوط به مدارس غیردولتی، ۲ باب مدرسه هیئت‌امنایی و ۴ واحد دیگر به صورت دولتی اداره می‌شوند.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در پایان تصریح کرد: در راستای عمل به مسؤولیت‌های اجتماعی، تمامی مسائل مربوط به تعمیر و نگهداری تأسیسات، پاک‌سازی، فضای سبز، تجهیز و امکانات آموزشی مدارس این شهرک‌ها بر عهده این اداره کل است و حوزه معاونت دریایی با مرکزیت اداره آموزش به‌عنوان متولی امر بر روی تمامی فعالیت‌های آموزشی در این مجموعه نظارت مستقیم دارد.