شناسهٔ خبر: 45156 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل:

زائران حسینی استان اردبیل فعلاً به پایانه‌های مرزی مهران و شلمچه مراجعه کنند

پایانه مرزی مهران مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با توجه به آماده نبودن طرف عراقی جهت پذیرش زائران اربعین در مرزی خسروی، زائران حسینی استان اردبیل فعلاً می‌توانند به پایانه‌های مرزی مهران و شلمچه مراجعه کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل، علی رحمتی در گفتگو با رادیو اردبیل با اعلام این خبر افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته طرح جابه‌جایی زائران اربعین حسینی از امروز یکشنبه هفتم آبان ماه تا ۲۶ آبان ماه به مدت ۲۰ روز آغاز شد.

وی افزود: مرز خروجی برای استان اردبیل پایانه مرز خسروی در نظر گرفته شده بود که با توجه به عدم آمادگی طرف عراقی تا اطلاع ثانوی پذیرش زائران اربعین حسینی استان اردبیل از مرزهای مهران و شلمچه انجام خواهد شد.

رحمتی با بیان اینکه برای خروج اتباع آذری و گرجستان نیز مرز شلمچه پیش‌بینی شده گفت: دیروز ۳ اتوبوس از این زائران وارد پایانه مرزی بیله سوار شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل در خصوص کرایه اتوبوس‌ها نیز گفت: به دلیل یکسرخالی بودن کرایه اتوبوس‌های عادی ۹۰ هزار تومان، ۳۲ نفره ۱۲۰ هزار تومان و تخت شو ۱۴۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.