شناسهٔ خبر: 45457 - سرویس استان‌ها

سرپرست راه و شهرسازی استان گلستان خبر داد:

بررسی ۷۹ دستور کار در نهمین جلسه کارگروه امور زیربنایی و شهرسازی گلستان

حسن محبوبی دبیر کارگروه تخصصی امور زیر بنایی و شهرسازی استان گلستان از برگزاری نهمین جلسه این کارگروه در سال جاری و بررسی ۷۹ دستور کار در آن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در گفتگو با پایگاه خبری این اداره کل گفت: در نهمین جلسه کارگروه امور زیر بنایی و شهرسازی استان که در روز گذشته برگزار شد موارد ارسالی از سوی شهرداری‌های استان به دبیرخانه این کارگروه شامل تعیین کاربری احداث بناهای واحدهای صنعتی، خدمات رفاهی، دامداری و تولیدی و افزایش سطح اشغال و تغییر کاربری در داخل حریم و خارج از حریم شهرهای استان بررسی شد.

دبیر کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان افزود: در ادامه این جلسه مغایرت‌های طرح هادی شهرهای گالیکش، مینودشت، مزرعه نیز با حضور شهرداران شهرهای ذکر شده بررسی و برخی از موارد با توجه به تصمیمات اخذ شده در کارگروه‌های کارشناسی و قوانین و بخشنامه‌های موجود مصوب و مابقی نیز مخالفت شد.

کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان گلستان با ریاست معاونت عمرانی استانداری و دبیری مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان در طول سال بصورت مستمر برگزار می‌گردد.