شناسهٔ خبر: 45634 - سرویس استان‌ها

عظیمیان در سفر یک روزه به شیراز:

ما به عنوان کارگزار دولت وظیفه تأمین رفاه، آسایش و خوشبختی مردم را داریم

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ما دولت هستیم و سود ما در تأمین رفاه، آسایش، خوشبختی و راحتی مردم است و در نگاه اول به دنبال سود و پول و امکانات برای دولت نیستیم و دولت نگاه اقتصادی صرف ندارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، حمیدرضا عظیمیان معاون وزیر و رئیس سازمان ملی زمین و مسکن در سفر یک روزه به شیراز که اعضای هیئت‌مدیره سازمان ملی زمین و مسکن نیز حضور داشتند، افزود: ما از سرمایه‌گذار به شدت حمایت می‌کنیم و همه زیرساخت‌ها را فراهم می‌کنیم و تسهیلات را به وجود می‌آوریم که سرمایه‌گذاری انجام شود و کارآفرینی به وجود آید و مشکل اشتغال حل گردد.

وی بیان کرد: یکی از وظایف مهم مدیران و مسئولین راه و شهرسازی فارس پی گیری و اصرار با رویکرد قانونی برای جذب سرمایه‌گذار و کارآفرینی است که بزرگ‌ترین مشکل که معضل بیکاری است و تمام معضلات را به دنبال دارد ریشه‌کن شود.

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن اضافه کرد: تا هستیم و هستید کاری کنیم که بسترها اشتغال را با رویکرد قانونی فراهم کنیم تا رضایت مردم و پروردگار را به دنبال داشته باشد.

عظیمیان ضمن تقدیر و تشکر از مدیر املاک و حقوقی راه و شهرسازی فارس به خاطر دفاع از حقوق دولت و اخذ نظریه وحدت رویه اداره حقوقی قوه قضاییه اذعان کرد: این وحدت رویه به ادارات کل راه و شهرسازی سراسر کشور ابلاغ و با توجه با اینکه اختلاف در اراضی فاقد پلاک موات سال‌ها گریبانگیر استان‌ها بود با این حکم مشکلات حل و فصل شد.

در ادامه نیز فیروز تکاور مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص پرونده‌هایی که در استان برای حل آن‌ها با مشکل مواجه بودند، گفت: مواردی را مطرح و در خصوص هر کدام تدابیری اندیشیده شد و مشکلات حل و فصل گردید.

شایان ذکر است که در این جلسه مصوباتی به تصویب رسید و برای طرح و اعلام نظر نهایی در جلسه هیئت‌مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در تهران ارسال شد.

در ادامه دکتر خلیلی مرد عضو هیئت‌مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از روند خوب تحویل پروژه‌های مسکن مهر استان فارس سخن گفت و اظهار امیدواری کرد: با این پیشرفت خوبی که پروژه‌های مسکن مهر در استان فارس دارد در آینده‌ای نزدیک شاهد جشن اتمام ساخت پروژه‌های مسکن مهر استان فارس در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر خواهیم بود.

وی لزوم بهره‌برداری از این مسکن‌های ساخته شده را همکاری و همراهی دستگاه‌های خدمات‌رسان و شورای مسکن استان دانست.

در پایان نیز عظیمیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از زحمات و تلاش‌های مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس و مدیران و پرسنل این اداره کل به دلیل پیشرفت در فروش و تملک و وظایف محوله استان در خصوص سازمان ملی زمین و مسکن نسبت به مدت مشابه سال گذشته تقدیر و تشکر کرد.