شناسهٔ خبر: 45851 - سرویس هوایی

پذیرش ۷۹ آسیب دیده زلزله در فرودگاه مهرآباد/ مصدومان به بیمارستان منتقل شدند/ پذیرش دومین پرواز مصدومان در مهرآباد

مصدوم مدیرکل فرودگاه مهرآباد با اعلام پذیرش دومین پرواز مصدومان حادثه زلزله کرمانشاه در آن فرودگاه، گفت: در فرودگاه مهرآباد در کمتر از یکساعت در دو پرواز ۷۹ نفر مصدوم پذیرش وبه بیمارستانهای شهر که از قبل تعیین شده بودند منتقل شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی علی رستمی مدیرکل فرودگاه مهرآباد آخرین اخبار ستاد بحران فرودگاه مهرآباد را درباره امدارسانی فرودگاهی به زلزله زدگان در آن مهرآباد تشریح کرد و گفت: مديريت بحران استانداري تهران در فرودگاه مهرآباد به منظور امدادرساني مستمر و سريع به مجروحان زلزله مستقر شده است.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد ادامه داد: محدوديتي در ارئه خدمات هوانوردي به پروازهای ورودی و خروجی در فرودگاه مهرآباد نداریم. البته اولویت با پروازهای امداد رسان است. همچنین، فرودگاه مهرآباد با کلیه امکانات وتجهیزات داخلی و ستاد بحران شهر در آمادگی کامل به پذیرش مصدومین پرداخت.

رستمی افزود: در فرودگاه مهرآباد در کمتر از یکساعت در دو پرواز ۷۹ نفر مصدوم پذیرش وبه بیمارستانهای شهر که از قبل تعیین شده بودند منتقل شدند.

به گفته وی، با راه اندازی رمپ اختصاصی امدادرسانی در فرودگاه مهرآباد با نظم وترنیب اجرا شد. همچنین، با کمک ستاد بحران استانداری وبا هماهنگی مسئولین این ستاد وسپاه حفاظت فرودگاه مهرآباد عملیات انتقال به خارج از فرودگاه انجام شد.

وی تصریح کرد: تا ساعتی دیگر دومین پرواز مصدومین حادثه در مهرآباد پذیرش می‌شوند.