شناسهٔ خبر: 45875 - سرویس استان‌ها

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در جلسه شورای اداری این اداره کل عنوان کرد:

کیفیت، کنترل و نظارت و سرعت سه عنصر مهم در فعالیت‌های راه و شهرسازی مازندران

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در اولین نشست خود با رؤسای ادارات تابعه این اداره کل خواستار تسریع هر چه بیشتر در اجرای فعالیت‌های این اداره کل شد و عنوان کرد: سرعت در عملیات، کنترل در روند اجرایی و همچنین کیفیت عملیات سه عنصر مهم در فعالیت‌های راه و شهرسازی استان در بخش‌های مختلف است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران، عبداله بهادری در این نشست عنوان کرد: باید همچون گذشته با تلاش و جدیت برای اهداف و برنامه‌های این اداره کل از هیچ کوششی دریغ نکرده و با تمام توان و امکانات برای تسریع در اجرای پروژه‌ها و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از امکانات موجود در این استان بکوشیم.

وی بیان کرد: مهم‌ترین عاملی که می‌تواند در تسریع و پیشرفت هر پروژه‌ای مؤثر باشد، نظارت دقیق و حضور فعال و مستمر بر سر آن پروژه بوده، لذا از همه مدیران و روسای ادارات تابعه و ستادی خواسته تا این مسئله مهم را در اولویت اصلی کار خود لحاظ کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به نقش تاثیرگذار وزارت راه و شهرسازی در استان افزود: وزارت راه و شهرسازی با توجه به گستردگی و تنوع ارائه خدمات در کشور و استان نقش بسیار پررنگ و تأثیرگذاری دارد و این تأثیرگذاری و بهبود ارائه خدمت در سطوح مختلف به هموطنان عزیز میسر نخواهد شد مگر با تلاش، پشتکار و همت بالای تمامی کارکنان، کارشناسان و مدیران در تمامی سطوح.

بهادری عنوان کرد: اولویت نخست راه و شهرسازی مازندران اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در استان است و در این راستا با بسیج تمامی امکانات و به‌کارگیری همه عوامل در تلاش هستیم تا پروژه‌های نیمه‌تمام در استان را با جدیت پیگیری و به سرانجام برسانیم تا انشااله کام مردم شریف استان از بهره‌برداری و افتتاح این پروژه‌ها شیرین شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران با اشاره به لزوم تعامل روسای ادارات در حوزه کاری خود یادآور شد: روسای ادارات باید ارتباط مؤثر با فرمانداران، شهرداران و نمایندگان داشته و با درایت و تیزبینی از این ارتباطات برای دستیابی به اهداف راه و شهرسازی بهره‌گیری نمایند.

بهادری در بخشی دیگر از سخنان خود پیگیری سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی در مجموعه استان و شهرستان، پیگیری اهداف و تکالیفی که بر عهده وزارت راه و شهرسازی است را از جمله برنامه‌هایی برشمرد که روسای ادارات می‌بایست به جد به دنبال آن باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در این نشست به به‌کارگیری از توان اجرایی مسئولین ذیربط و اطلاع آنان از موانع و پیشرفت‌های پروژه‌های شهرستان‌ها و تلاش در جهت تسریع در اجرای پروژه‌های بخش ساخت و توسعه راه، فنی و اجرایی، معماری و شهرسازی، بافت فرسوده، راه روستای و مسکن مهر تأکید ویژه کرد.