شناسهٔ خبر: 45884 - سرویس استان‌ها

در اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی انجام شد:

ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با مراجعان

جلسه سرپرست اداره روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری سه ساعت ملاقات مردمی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با مراجعان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، سید داود دانشمند بیان کرد: این دیدار در محل اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد که با هدف تکریم ارباب‌رجوع مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی از نزدیک با برخی از مراجعین دیدار کرد و پس از استماع مشکلات آن‌ها دستورات لازم در خصوص رفع مشکلات را صادر کرد.

دانشمند گفت: دکتر مصطفی‌زاده در این جلسه ۱۴ مورد دیدار مردمی انجام دادند که ۱۳ مورد مربوط به حوزه مدیریت مسکن و ساختمان و ۱ مورد نیز مربوط به حوزه مدیریت املاک و حقوقی بود.

وی افزود: موضوعات مربوط به حوزه مسکن بیشتر در خصوص جابه‌جایی واحدها، اضافه واریزی و انصراف از مسکن مهر و مسائل مربوط به انشعابات آب و برق و گاز بود که مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی دستورات  لازم را به مدیران مربوطه ارجاع دادند.

سرپرست اداره روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: همچنین یک مورد ملاقات مردمی حوزه املاک نیز در خصوص واگذاری زمین بود که دکتر مصطفی‌زاده دستورات لازم را برای حل و فصل صادر کردند.

در پایان لازم به ذکر است که شهروندان محترمی که تقاضای ملاقات حضوری با دکتر مصطفی‌زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان دارند می‌توانند با مراجعه به سایت WWW.nkh.mrud.ir جهت دیدار اقدام نمایند.