شناسهٔ خبر: 46080 - سرویس مسکن و شهرسازی

رحیمی انارکی خبر داد؛

آغاز پرداخت ۱۰ میلیون تومانی تسهیلات بدون سپرده تا پایان سال ۹۶

ابوالقاسم رحیمی انارکی عضو هیات مدیره بانک مسکن از آغاز پرداخت ۱۰ میلیون تومان تسهیلات بدون سپرده به متقاضیان واجد شرایط مسکن توسط آن بانک خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ابوالقاسم رحیمی انارکی عضو هیات میدیره بانک مسکن در نشست رسانه‌ای آن بانک با اصحاب رسانه گفت: در حوزه سپرده ممتاز امکان جدیدی برای بانک مسکن فراهم شده است که براساس آن ۱۰ میلیون تومان تسهیلات بدون سپرده به مشتریان ارائه می‌شود.

عضو هیات مدیره بانک مسکن با اشاره به این مطلب که ۱۰ میلیون تومان تسهیلات بدون سپرده به واجد شرایط اعطا می‌شود،گفت: تا پایان هفته ارائه تسهیلات بدون سپرده ۱۰ میلیون تومانی بانک مسکن ابلاغ می‌شود و در هفته‌های آتی سپرده گذاران و واجدان شرایط می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: براساس این امکان واجدین شرایط می‌توانند در صورتی که سقف تسهیلات را دریافت کرده باشند علاوه بر ۶۰ میلیون تسهیلات و ۲۰ میلیون جعاله، ۱۰ میلیون تومان از تسهیلات بدون سپرده در تهران استفاده کنند. بدین ترتیب در کلانشهر تهران تسهیلات اعطایی بانک مسکن به ۹۰ میلیون تومان می‌رسد.

رحیمی انارکی افزود: این رقم در برخی استان‌ها به ۸۰ میلیون و در شهر‌های کوچک به ۶۰ میلیون تومان خواهد رسید. 

وی تصریح کرد: پیش بینی می‌کنیم تا پایان سال جاری (۹۶) پرداخت تسهیلات بدون سپرده برای بانک قابل انجام است که در صورت تداوم مالی بانک مسکن این مبلغ برای سال آتی ادامه خواهد یافت و در صورتی که توان مالی بانک این اجازه را ندهد دستورالعمل پرداخت قطع خواهد شد که توسط بانک اطلاع رسانی‌های لازم انجام می‌شود.